Simkaartfout na overstap Prepaid - abbonement T-Mobile

First of all, normaal zou ik dit op het T-Mobile forum zelf vragen maar ik kan niet inloggen…

Vanmiddag ben ik overgestapt van PrePaid naar een abbonement van T-Mobile.
Omdat ik al bij T-Mobile zat zou ik automatisch m’n nummer behouden.
De man die mij hielp vertelde mij dat het zo’n 15 minuten zou duren voordat m’n abbonement in zou gaan op de nieuwe simkaart die nu in m’n iPhone zit, waardoor m’n oude telefoon onbruikbaar zou worden. (i.v.m zelfde nummer op andere telefoon)
Paar uur fast forward, ik heb ‘Geen service’ op m’n nieuwe telefoon terwijl m’n oude telefoon een SMS heeft ontvangen waarin staat dat ik nu een abbonement heb.

Betekend dit dat het ingegaan is op de verkeerde simkaart?
Je zou denken dat je dan gewoon je simkaart kunt verwisselen - de oude gebruiken in m’n nieuwe telefoon… maar wat moet ik dan met die nieuwe, en waarom heb ik die uberhaupt dan gekregen?
Ah fijn, ik wilde dus inloggen op My T-Mobile… ennnnnn surprise surprise, het werkt niet.
Alles geprobeert maar ik kreeg steeds deze melding:
‘‘De gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Let op kleine letters en hoofdletters.’’
Terwijl ik gisteren wel gewoon kon inloggen…
Er was mij iets verteld over een nieuw wachtwoord met de cijfers van m’n postcode maar dat werkt ook niet.

Dus laatste optie… gegevens opvragen. Maaaar, wanneer ik dus m’n telefoon nummer invoer krijg ik dit:
‘‘Voor het opgegeven mobiele nummer bestaan nog geen inloggegevens.’’

Wtf? Het is gewoon m’n telefoonnummer die ik al jaren heb, én ik nog op gebeld kan worden (werd 10 minuten geleden nog gebeld, oude telefoon ging over.)

Weet iemand hoe dit komt en heeft daar misschien een oplossing voor?
Morgen anders maar weer terug naar de T-Mobile store. :hammer: