simkaart geblokkeerd

hey ik heb een probleem
ik heb een sony ericsson s500i en hij deed het altijd gewoon goed. 2 dagen geleden was ik ff foto’s aan het kijken en opeens loopt hij vast. toen werd het scherm zwart maar die lichtjes aan de zijkant bleven gewoon aan enzo. na 2 uur niet reageren ging hij zomaar uit. toen deed ik hem weer aan en toen stond er: plaats simkaart, terwijl ik niks met de simkaart gedaan had ofzo. intussen heb ik hem al 100 x er in en er uit gedaan en schoongemaakt en mijn mobiel aan en uit enzo, maar niks helpt. Ö
ik wil terug naar de winkel maar ik heb de bon en het doosje niet meer dus ik ben bang dat ze hem niet accepteren! dan moet ik een nieuwe kopen, hij koste 250 euro…

weet er iemand wat ik kan doen??

Gewoon mee naar een winkel gaan en laten controleren.
Als er echt niets meer aan te doen is, dan zul je wel een nieuwe moeten kopen…
Maar dit is niet echt goed.

misschien ligt het aan de simkaart, probeer m eens in een ander mobieltje te doen, en anders ligt het gewoon aan de telefoon.

simskaart schoonmaken en erop nieuw in.
vragen ze geen puckcode?

en anders gewoon terug gaan en het uitleggen.
voor hun is het ook geen goede reclame als jij doorverteld dat hun je niet helpen dus misschien heb je geluk

met mijn vorige mobiel had ik dat ook vaak(dat was dan meestal als ik m had laten vallen ofzo) en dan ging ik er altijd even mee slaan en gooien, en dan deed ie het weer. Maar het was echt zo’n onbreekbaar ding he xd dus eh, misschien kan jij at beter niet doen en toch maar naar de winkel ermee xd

ok ik ga zaterdag naar de winkel maar denken jullie dat ze het accepteren?
zoals ik eerder zei, ik heb geen bon of doosje meer…