Simcode

Hoi, ik heb een vraagje, de batterij van m’n telefoon was eruit gevallen, en dan zit het zeg maar zo in elkaar dat die simkaart er dan ook meteen uitvalt, en ik had zelf een simcode ingesteld van 4 cijfers, maar toen wilde ik dat dus intoetsen, en omdat hij eruit was gevallen is dat dus veranderd, maar het is ook niet 0000 ofzo, dus ik vraag me af wat het dan wel is. Want ik heb nu nog maar 1 poging over en anders wordt die simkaart geblokkeerd (ik weet ook niet hoelang dat is? :open_mouth: )
Dus weet iemand misschien wat ik moet invoeren/doen?

je code die je bij de verkoop hebt gekregen?

en als hij geblokkeert wordt, dan kun je gewoon je puk-code invoeren.

ik dacht dat de simcode bij elke mobiel standaard 0000 is?

Weet je zeker dat je als die geblokkeerd is gewoon je puk-code in moet voeren? want die heb ik hier bij de hand dus dan zou ik hem kunnen blokkeren en gewoon m’n puk-code in kunnen vullen.

heb het bij al mijn mobiels gehad. en na die 3e x moest ik altijd puk-code invoeren…
maar weet natuurlijk niet of dat bij jou zo is. Dat waren samsungs en een motorola.

hoop dat het je lukt! anders weet ik het ook niet, haha. succes!

ik weet wel dat als je 3 keer verkeerd intypt tog gewoon de puccode kan gebruiken
misschien moet je ff de telefoonmaatschappij bellen

Oke het is gelukt! Maar mijn mobiel is stuk dus ik heb er niet zoveel aan, dus nu heb ik nog een vraag, weet iemand hoe je een telefoon simlock vrij kan maken want dan kan ik daar mijn simkaart indoen, of kan dat niet?

Op de zwarte markt.