Hey,
Ik zou deze zomer graag met een kamp zoals simbo / vinea naar Blanes willen, maar waarschijnlijk kan/ wil niemand van mn vriendinnen mee. Heeft er misschien iemand ervaring met alleen naar zo’n kamp gaan, is dat niet raar ofzo? Of zijn er hier misschien mensen die deze zomer naar een kamp gaan??
Ik ben met Vinea meegegaan naar Frankrijk en daar waren juist heel veel mensen alleen! Dus je zult snel vrienden vinden en vrijwel altijd wordt de groep wel een hechte groep zeg maar.
Okee, dankjewel voor je reactie!
De eerste en enige keer dat ik ging, was onze groep niet zo geweldig. Ik was veruit de oudste. Maar de groep van Vinea was wel heel groot. De groep van simbo waar ik in zat, bestond maar uit 6.
En dat maakt wel je hele vakantie.
Ik ga waarschijnlijk dit jaar naar lido met vinea, mijn eerste keer, maar van anderen altijd hele positieve verhalen gehoord. Veel mensen gaan alleen, en dan gaat contacten vinden vanzelf!
Heeft iemand ervaring met vinea naar Lido? Hoeveel tijd kan je zelf inplannen?
Ik weet niet hoe oud je bent, maar zolang je onder de 17 bent ga je het heel leuk vinden! Daarna merkte ik dat ik toch meer zelf wilde bepalen. Groepen waren gezellig, en alleen gaan is totaal niet raar, dat was bij mij altijd het grootste deel van de groep!
Gaat er toevallig iemand naar Zweden (Sweden Outdoor, 10 dagen) met Vinea? Of is daar een keer geweest?
Gaat hier iemand met simbo mee around the world in 25 days?