Simbo vakantie's

Het lijkt me leuk om een xtje met een vriendin met een simbo vakantie mee te gaan . Hebben jullie dat wel eens gedaan met simbo ? Zo ja , hoe beviel het ? Alvast bedankt x

Nee, ik niet (:

Ik ben toen ik 14 was (alweer 5 jaar geleden haha) meegegaan met een Simbo vakantie.
Het was echt super leuk, maar sommige dingen waren een beetje slecht geregeld…
Ik ging bijvoorbeeld op een paardrijvakantie en er werd beloofd dat je de hele week je eigen paard kreeg die je dus mocht verzorgen en rijden en alles mee mocht doen.
Dit was niet zo, je moest eigenlijk altijd een ander paard en je mocht naast rijden in een les/buitenrit in groepsverband er eigenlijk niks mee doen, want na jouw les had iemand anders dat paard.
Ook moesten wij echt super ver fietsen naar de manege toe, iets van 50 minuten heen en 50 minuten terug terwijl het super warm was.
En tussendoor hadden we eigenlijk altijd honger, maar was er niks te eten / te drinken voor ons tussen de middag op de manege terwijl er beloofd was dat we in de ochtend, middag en avond eten en drinken kregen en nog tussendoortjes…
We moesten dus maar kraanwater drinken wat we uit een kraantje in de zadelkamer of uit een kraantje op de wc moesten halen :+
Verder was de leiding wel super aardig en werd alles wel ingedeeld naar je eigen wensen, de leiding probeerde om het zo leuk mogelijk voor je te maken, dat was wel fijn (: