Simbo 2009

Hee! :grinning:

Ik vraag me af wie dit jaar meegaat met Simbo? En welke vakantie enzo?:slightly_smiling_face:
En ik zou ook wel willen weten of jullie al meegegaan zijn, en hoe jullie het dan vonden :grinning:

Ik ben naar les chevaux geweest, echt een geweldige week!
Dit jaar wil ik naar renesse gaan, maar ik weet het nog niet zeker…

een upje :slightly_smiling_face:

misschien een domme vraag
Wat is Simbo? :stuck_out_tongue:

ik denk zo’n jongerenvakantie-organisatie

Ik las SLimbo xD
OT: Ik niet, ik ga naar Terschelling! :grinning:

owja, helemaal vergeten even uit te leggen! :flushed:
het is een reis organisatie, met super veel verschillende reizen.
in nederland maar ook in het buitenland.
www.simbo.nl kan je verder kijken voor meer informatie :grinning:

up

een vriendin van mij gaat volgensmij…
ik zelf ga 6 weken naar kreta :grinning: (alleen)

Ooh kreta! heerlijk lijkt me dat, en dapper dat je daar helemaal alleen heen gaat ;p
heeft die vriendin ook een profiel op girlscene?

oohw lijk me opzich wel leuk, maar ik denk niet dat ik iemand meekrijg en dan mag k weer niet :stuck_out_tongue:

IK BEN NAAR RENESSE GEWEEST! Was echt super, maar mn ouders waren minder enthousiast omdat ik toen 13 was en daar al mocht drinken van die leiding enzo… Maar als je ouders niet moeilijk doen over dit soort dingen zou ik echt naar Renesse gaan, tis echt super leuk daar (als je een leuke groep hebt).

ik ben 2 jaar geleden naar Renesse geweest met Simbo
was echt heel erg leuk
vooral, omdat je zelf mocht weten wat je ging doen enzo
en uitgaan als je 14 bent is natuurlijk ook wel leuk haha.
maar ik zou niet nog een keer naar Renesse gaan met Simbo nu ik ook echt alleen mag.
en je zit wel met het weer in nederland he
buitenland heb je meer kans op mooi weer, het kan hier zomaar zijn dat het heel de week regent en dan ist minder leuk
ik had geluk dat het toen net de enigste week was van heel de vakantie met heel de week 25 graden =D

Ik ben in de zomervakantie van 2007 met het Mediterranée kamp naar frankrijk geweest, das trouwens een taalkamp. Het was echt súper leuk, en héel erg gezellig! Naar Renesse ben ik nog niet geweest, maar ik woon in Zeeland, en mn zus gaat daar wel 's uit. Schijnt leuk te zijn! Daar is trouwens ook een manege :wink:
Veel plezier!
xx
Ps. ik sta ook bij de foto’s en filmpjes van mediterranée x’D.

ik vind renesse steeds leuker klinken :grinning:
alleen lijken me die tenten zo krap voor 2 personen… en lijkt het me niet echt gezellig als je straks alleen ligt ofzo ;\

Voor mij is het zeker, ik ga naar renesse!

Up

Ik ga dit jaar naar Calella (in Spanje) met 3 vriendinnen via Simbo! <3

leuk!
eerste keer dat je meegaat met simbo?

upje

up