Sim Only abonemmenten

Hoihoi!

Ik zoek een aan te raden Sim Only abonnement, voor niet teveel geld (vandaar sim only). Graag internet mogelijk, rond de 1GB. Iemand een aanrader? (:

Oh, en misschien kunnen we dit het “officiële” sim only abonnementen topic maken ofzo, mocht daar behoefte aan zijn? Kan me op zich wel voorstellen dat het fijn is om advies te lezen enz.

Liefs!

Ben is erg goed hoor ik vaak…

ook met internet? (:

Je moet wel kijken naar het bereik he, want met Ben had ik dus echt geen bereik geloof ik. Zelf zit ik bij Telfort betaal 10 euro voor 1 gb maar dat is echt veels te veel voor mij. Gebruik denk ik 200 mb per maand.

oooh oke en wat doe je er ongeveer mee? dan kan ik vergelijken met mezelf. ik zou 'm dan vooral gebruiken voor whatsapp enzo, twitter, facebook, en dingetjes opzoeken. is dan 500mb genoeg?

Ja dat doe ik ook, zit best veel op facebook en twitter rond te neuzen. Denk dat 500 mb meer dan genoeg is hoor. Je moet niet vergeten dat je ook nog op wifi kan he. (=

Ben zit aangesloten op T-mobile, is dat niet goed dan? ö
want op zich klinken die abonnementen wel goed. Ik bel namelijk nóóit en bij Telfort moet je verplicht minstens 75 belminuten, vandaar.

Oh, wanneer je bij T-mobile een sim only abonnement neemt, is dat dan met onbeperkt internet? ik snap het nietzo goed.

Ik wil ook overstappen naar Sim only. Heb wel iets gehoord over sim-lock vrij maken? Wat houdt dat eigenlijk in?

oeeeh dat is volgens mij illegaal D: maar dat weet ik niet zeker. dan wordt in ieder geval de simlock (dus het ‘verplichten’ van het toestel aan één provider) verwijderd.