Sim kaart geweigerd

Hallo, een probleempje hier…
ik heb vorige week een nieuwe simkaart gekocht
in de tussentijd is mijn gsm-oplader kapot gegaan en heb ik mijn simkaart dus even in een andere gsm moeten steken omdat mijn huidige gsm plat was en ik die dus niet kon opladen
ik heb mijn sim kaart al zo’n vijftig keer in een andere gsm gestoken omdat er altijd wel iets mis is met mijn oude gsm (batterij blijft eruit vallen, dat is ook de reden waarom ik een nieuwe heb gekocht)
toen ik mijn sim kaart er deze morgen terug in stak en ik zette hem aan kwam er op het schermpje : ‘sim-kaart geweigerd’
dit is bij twee andere gsm’s én die van mijn vriendin net hetzelfde
maar ik heb helemaal niet de verkeerde PIN of PUK-code ingegeven dus hij is niet geblokkeerd

wat kan ik doen ? Heeft iemand dit al eerder gehad ?

Er beter in steken. Of schudden.

Blijkbaar heb je er dus wel íets meegedaan…
Want zoiets gebeurt niet zomaar,
helpdesk mailen of bellen?
Je zal wel een nieuwe moeten opvragen…

zou het kunnen dat mijn sim kaart ‘zichzelf’ heeft geblokkeerd omdat ik hem er zovaak in heb gestoken en uit heb gehaald ? Of dat ik misschien te vaak mijn PINcode heb ingegeven ofzo… Want ik heb absoluut niet de foute codes ingegeven, laat staan 10 keer de verkeerde PUK dat zou ik me wel herinneren denk ik.

Misschien is dat goudenstripje beschadigd door te vaak in en uit te steken?
De sim-kaart kan niet gebruikt worden want je telefoon/andere telefoons kunnen alleen een sim-kaart van vodafone gebruiken en jij hebt t-mobile (voorbeeld).