SilverCrest TekenTablet

heey Girls,

Ik heb vandaag een tekentablet gekocht bij de Lidl, om het voor t eerst uit te proberen.
Maar nu heb ik een vraag, wie heeft deze ook vandaag gekocht?
want iets lukt niet bij mij met de “Pen”.
Ik moet iets doen volgens de handleiding om je pen aan te passen.
dus ik moet naar “Pen Pad” alleen ik heb geen idee hoe, dus wie kan mij helpen? ;$

alvast bedankt xx

Ik heb toen maar gewoon een bamboo gekocht omdat ik alleen maar slechte dingen over die Lidl tekentablets hoorde, dus ik kan je niet helpen, sorry.

Heb je windows? Staat het dan niet gewoon tussen programma’s, en dan SilverCrest en dat t dan uitklapt en je Pen Pad ziet staan ofzo?

ohwjaa, zo duur vond ik m niet, en dan kon ik het zegmaar “uitproberen” zonder dat ik een heel duur ding heb gekocht, en ik ben vaak wel tevreden over die merken, hoeduur is zo’n bamboo trouwens ongeveer? ';$

& nee zo staat het erin, zou wel erg makkelijk zijn dan haha, ben heel de middag al aan t rotzooien ermee, en het lukt me gewoon niet.

iemand anders?

Bij windows heb je in het startmenu toch zo’n zoekbalkje? Kan je het daarmee ook niet vinden?

nee, dat heb ik ookal geprobeerd het staat in het boekje ook heel vaag…
want je moest cd’s instaleren nzo nou allemaal gedaan en er staat;

1 klik in het systeemvak van Windows-taakbalk met de rechtermuisknop op het “Makro Key Manager”-pictogram.
2 klik in het copntextmenu op het menupunt “tablet…”
het dialoogvenster "Pen Pad"wordt geopend. Het tabblad “info” is actief.

nou of ik ben echt heel stom, maar dan klik ik met me rechtermuisknop op dat pictogram van MakroKey Manager. maar er komt niks van Tablet of iets.
en wat word er eigenlijk precies bedoeld met contextmenu?
vaag…

De simpelste is geloof ik 50 euro ofzo?
Dat ding werkt altijd, op welk besturingsysteem dan ook, je hoeft niets te installeren, maar je kan wel de bamboo dock installeren, is wel leuk.

^thanks, majaa dat ding moet het gewoon gaan doen.

okee ik heb t gevonden de “pen pad”. alleen ik dacht dat het dan wel zou gaan doen, alleen hij doet t dus niet…
want er blijft een lampje knipperen wat niet hoort te knipperen want als het knippert geeft ie aan dat die de pen niet kan vinden of wat dan ook, en heb al 10x een andere batterij erin gedaan, maar het helpt niks…
Zal die het dan toch niet doen? :frowning_face:
shitt