silkymit ervaring?

silkymit is zo een ontharingsproduct
ik heb het net gekocht…maar
ik weet niet hoelang het wegblijft &
of het dikker ofzo terug komt?

heeft iemand er ervaring mee?(A)

ken het niet…vertel er eens iets over? is het crème ofzo?

Ik weet het niet:P
Maar hoe duur is het waar koop je het en wat voor iets is het?
en wil jij blijven updaten om te kijken hoe het werkt? ik zoek nog een goede dankje wel

nee…het heeft een paar plakstrippen
die je aan de houder zet &je maakt
er dan ronddraaiende bewegingen mee…
je huid word dan ook zacht staat er.

je kan het gewoon kopen bij kruitvat voor 6euro ofzo

zaterdag heb ik het gebruikt voor me gezicht…er staat op dat het pijnloos enzo is…maar het leek echt alsof me gezicht in de vik stond:{en het prikte
als ik er creme ofzo opzette.en nu is me huid vervelt :frowning_face:
maar het schuurt zeg maar tegen je gezicht aan&ieder huid reageerd er anders op…maar ik gebruik het echt nooit meer!

Hallo, Ik heb het gekocht bij het Kruidvat voor ¤4,95 en moet zeggen ik heb nog nooit zulke zachte en gladde benen gehad ik ben er heel erg blij mee. Daar kan de beste scrub niet tegenop! en heb al twee weken geen haartje op mijn benen. Ik kan het iedereen aanraden!!!
Kiki

Ik gebruik het ook voor mijn benen ze voelen echt zacht aan. omdat het tegelijkertijd dode huidcellen verwijdert. Je moet het alleen niet op je gezicht gebruiken.

je hebt verschillende, voor je benen, gezicht, voeten en bikinilijn.
oftewel… als jij die voor je benen op je gezicht hebt gesmeert gaat het fout ja…

oh my god… ik heb het vandaag op mn gezicht geprobeerd…
AUWTSJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
mijn hele bovenlip staat in de fik :frowning_face: en het is rood
nooit gebruiken dat rotspul

Ik gebruik een soort heel fijn vijltje (speciaal om gezichtshaar te verwijderen) het is alsof je met een papiertje beweegt over je gezicht.
Het werkt wel.

Ik had ook een keer zo’n crème, dat werd verschrikkelijk rood :confused: