silk épil 7

Sinds gisteren heb ik een silk épil 7 in mijn bezit, deze wilde ik al heel lang. Maar toen ik hem deze morgen uitprobeerde op mijn oksels begonnen ze op sommige plaatsen te bloeden. Ik heb hier met vorige epileerapparaten nooit last van gehad en ik gebruikte ook een speciaal opzetstukje voor gevoelige plaatsen.
Zijn er nog mensen die dit apparaat gebruiken en wat zijn jullie ervaringen?

nou ik epileer mijn oksels niet, ik vind me benen epileren al pijnlijk genoeg. :blush:
dus geen ervaring.

ik gebruik niet hetzelfde apparaat als jou volgens mij, maar ik heb wel als ik op bepaalde plekken epileer (bikinilijn en oksels) krijg ik ook bloed. heel vervelend dus daar scheer ik tegenwoordig of met onthaarcreme…
ik weet eigelijk niet hoe het komt dus upje!

mmm, ik weet het zelf niet, gebruik gewoon mijn scheermes. Maar het klinkt sowieso niet heel gezond, of nou meer mensen er last van hebben, of niet:P

Ik heb het ook getest op mijn benen en hier heb ik nergens last van. Vind het wel jammer want mijn oksels epileer ik graag zodat ik even haarvrij en gerust ben wanneer ik een topje aantrek.

Ik gebruik het ook, epileer mijn oksels + benen + bikinilijn. Nog nooit last gehad van bloedingen oid…

Als ik mijn oksels of bikinilijn probeer te epileren bloedt het daar ook altijd wel een beetje. Bij mijn benen niet. Denk dat het gewoon te maken heeft met de gevoeligheid van de plaats… Wel raar dat je het nooit had met andere apparaten.