siliconen Blackberry hoesje pimpen

heey :slightly_smiling_face:

Ik heb dus gister een nieuw zwart siliconen hoesje voor mijn Blackberry Curve gekocht :slightly_smiling_face: Maar ik vind hem zo gewoontjes :slightly_smiling_face: dus hebben jullie misschien ideetjes hoe ik hem tog uniek kan maken?

PS: je mag ook altijd inspiratiefoto’s plaatsen :wink: altijd leuk voor andere ook :wink:
alvast bedankt :grinning:

misschien kun je hem schilderen???
als het een doorzichtig hoesje is zou ik het aan de binnenkant schilderen & dan goed laten drogen… dan beschadigd de verf ook niet :wink:

Leuke stickers bij de boekhandel kopen. of kleine kraaltjes er op plakken in de vorm van een hart ofzo (kijk uit, als je met verf of lijm gaat werken dat je het niet verprutst)

het is een gewoon zwart dus geen doorzichtig :frowning_face: dat van die stickers is wel een leuk idee :grinning: ik wou er eerst de britse vlag op doen :slightly_smiling_face: maar ik ben bang dat ik het verpruts :blush: en met welke verf zou ik het dan moeten doen?

ik denk niet dat je hem kan verven, dat gaat helemaal breken, maar misschien kan je er stof op plakken?
of een pauwen veer en er dan vernis overdoen ofzo?
succes ermee

okeeej dankje :grinning: ik zal wel eens kijken waar ik leuke stofjes ofzo kan vinden:D iemand een idee waar ik stof kan vinden met de britse vlag op? :grin:

Waarom moeten dingen toch altijd gepimpt worden? Naja, koop gewoon wat van die mobiel-stickers (diamantjes enzo) en je hebt ook wel van die sites waar je je eigen mobiel hoesje kan ontwerpen.

Ik had mijn iPod hoesje gepimp met silicone en fimo dingetjes! Heb er helaas geen foto van alleen op het fimotopic

kan je even een linkje posten van dat fimotopic? :blush: kan het niet goed vinden namelijk :blush: