Silicone ipodhoesje pimpen.

Heei!
Ik heb een ipodtouch met zo’n silicone hoesje. Niet die *harde* maar die flexibele. Maar nu vind ik het een beetje saai en wil ik hem pimpen ofzo. Ik zat te denken of dat met nagellak zou kunnen ofzoo, maar ik ben bang dat ik hem dan helemaal verpest. Dussu, hebben jullie je ipod hoesje gepimpt ofzoo? Tell me!

Kusje!

Ehm ik had er in thailand op laten verven was wel echt heel mooi met vlindertjes enzo,
maar na een dag of 2 bladderde dat er al af omdat het silicone is weetje wel.
ik denk dat je het wel kan proberen met nagelak als het niet mooi kan je het zoiezo wel deraf halen met nagelakremover
xx

Als je bij crea fimo topic 2 kijkt zie je een hoesje dat ik hebgepimpt

Pff, ik heb gezocht en gezocht maar kon het niet vinden. Alleen word ik nu wel heel nieuwschierig eerlijk gezegt! Haha, kun je het misschien in een linkje zetten? (A)

Kus

Je moet gewoon naar crea bea stuk en dan even zoeken hij staat op de eerste 3 pagina. Ik kan denk ik feen link plakken via mijn telefoon

fimo klei!

http://i25.tinypic.com/2nj9fno.jpg

^^ dat is dat ipod hoesje van juul_

(ik denk ik help even)

vet

Woow die is idd heel vet!
alleen breekt dat niet snel?

Haha, dankjewel hoor.!
Maar echt; dat is zoooo cool! Ik zou zo graag ook zoiets maken. Maar idd, zou het niet snel breken? Echt; ik heb weer wat te doen denk ik!

of t snel breekt geen idee maar mij lijkt het heel onpractisch

met fine linders / watervaste stift blift ht wel zitten !

Dankjuliewel allemaal voor de reacties! Ik moet zeggen dat ik nog steeds verliefd ben op het hoesje van Juul_. Ik heb al even gekeken naar fimo klei. Wel ben ik benieuwd of je het zelf ook echt dagelijks gebruikt en of het dan nog steeds zo goed blijft zitten. Jammer dat ik niet zoveel ervaring heb met fimo klei, maar daar kom ik wel uit. Fineliners en vaste stift is ook een leuk idee. Vooral de watervaste stift iig. Door al jullie leuke ideeen ga ik misschien wel een paar extra hoesjes kopen zodat ik kan afwisselen. hoorde dat die bij de blokker heel goedkoop zijn? Hoe dan ook; blijf vooral door gaan met reageren, en als je zelf een leuk idee hebt; zet een foto neer!
Dankjuliewel iig.!

je kan er een kopen hoor… ik zou alleen wel een hard case nemen ik wil er best wat op maken.

Hmm, ik weet niet. ik vind het ook wel heel leuk om echt zelf iets te maken… Maar heb jij wel een hard case gebruikt dan?

NIEETTTT met nagellak. Je gaat het echt verpesten. En ik spreek uit ervaring D:

OOoh dankjewel! Echt, ik had het bijna gedaan. Haha, was het zo’n ramp dan?

Ik heb een hele leuke met barrok op de achterkant gekocht :grinning:

Waar heb je die gekocht dan? Dat lijkt me ook wel heel leuk! Hmm, ik krijg allemaal zulke leuke ideeën!

Bij de Xenos of de Action kun je leuke knutsel dingen kopen. Bijvoorbeeld van die stickerbanden, die kun je op je hoesje plakken. Of roosjes, steentjes, wat dan ook eigenlijk :stuck_out_tongue: