silicionen of hardcase hoesje voor iphone/ipod??

Ik heb een tijdje terug een ipod touch aangeschaft.
En die wil ik graag mooi en kras vrij houden, nu zie ik allemaal leuke hoesjes van Paul frank voor 10 euro op marktplaats (Ja ik weet, het is waarschijnlijk nep)

Maar wat is nou fijner een silicone of een hard case? Mijn vader zegt wel dat de harde hoesjes als je die op steen ofzo laat vallen dat dat hoesje dat waarschijnlijk ook wel kapot is.

Ik denk dat een hard case beter beschermt
Als je je iphone op een steen laat vallen is je hard case kapot, maar anders zou je iphone kapot zijn
en een siliconen dempt de val een beetje, maar is vooral om krasvrij te houde

Mij lijkt silicone ( damn, hoe schrijf je dat ) fijner.

Hardcase. Ik zou geen silliconen kopen, dat word zo snel vies.

Ik heb een silicone hoesje voor over mijn ipod touch. Het is wel beter voor de bescherming naar mijn mening, maar het maakt de ipod wel lelijk.

Ik heb ook een hardcase, vind ik persoonlijk fijner.

Ik heb een heel mooi siliconen hoesje om mijn iPod maar hij lubbert heel snel uit. >_<

Het is niet fijner, ik heb zelf een silicone case maar ik vind het erg vervelend. Ik zie niet op welke knoppen ik druk etc. maar het beschermd mijn iPod wel mooi.

Ik heb ook een PF siliconen hoesje gekocht op marktplaats voor 8 euro.
Siliconen vind ik fijn, ik had al een hardcase. Maar heb toch liever siliconen.

Siliconen :dancing_women:

ik heb ook een PF siliconen hoesje voor 5 Euro ofso voor mijn ipod van internet, en ik hou echt meer van siliconen hoesjes omdat deze niet zo uit je handen gelijden omdat ze niet van plastic zijn
en ja die PF zijn waarschijnlijk nep maar ik vind die van mij er behoorlijk echt uit zien :slightly_smiling_face:

Ik heb geen hoesje, en geloof me mijn iPod touch is echt lelijk xD Als je hem netjes/kras vrij wil houden zou ik echt een hoesje nemen, en nog zo’n screen-filter ofzo (zo’n plastic folie voor op je scherm) dan blijft hij denk ik optimaal beschermt. Ik zou trouwens een harde nemen ipv siliconen, het harde voorkomt dat je deuken krijgt, ik heb zelf namelijk een enorme deuk in de achterkant zitten x]

door een silicone hoesje heb ik nu soort van krasjes op mn ipod dus ik denk een hard case

Siliconen beschermd beter tegen schokken. Hard tegen deuken.

Ik heb nu een (hard) leren hoesje met zo’n klepje. Beschermd tegen krassen, deuken, en is schokbestendig. En je krijgt ook geen krassen op je scherm door t klepje.