Signalen van echt druk of nep druk??

Hee meiden,

Ik ben mezelf helemaal gek aan t maken op een zaterdagochtend over het volgende.
Natuurlijk heb ik ook een leuke jongen leren kennen en 3x mee afgesproken wat erg leuk was.
Ik heb voor hem echt in een rij alle foute boys gehad, echt van alles.
Hierdoor is mn vertrouwen minder. ben ik wat onzeker.
Hij is leuk en lief en appt me veel, maar nu komt het.
Hij heeft nu 2x een afspraakje afgezegd en neemt wat minder iniatief dan eerst.
Dit wel als reden dat hij ziek is en binnenkort een belangrijk tentamen heeft.
Nu lees ik overal op internet dat als hij het druk heeft, je niet wilt en dat als hij me echt leuk vindt wel tijd vrij maakt.
Hij zegt steeds: Ja ik baal er ook van, maar ik moet echt nog veel doen…
’ Ik wil je graag zien, maar ik heb t druk’

Ik geloof zeker dat ie het druk heeft… maar ik heb geen zin om weer te gekwetst oid te worden.

Wat vinden jullie?

xoxo

Ik zeg ook wel eens wat af omdat ik het druk heb. Dat kan gewoon.

Gedraag ik me idioot?

Je zegt als 2 keer heb je afgesproken,maar niet komen opdagen
want hij kon niet ik vind dat raar.

het zou kunnen maar het elke keer zo is moet je gaan afvragen of het nog wel zin heeft om met af te spreken?

Mijn idee is elke keer met smoesjes komt moet je gaan afvragen is hij wel eerlijk tegen jou als iemand wel komt opdagen die komt ze afspraken wel na dan ben je in mijn ogen wel eerlijk als iemand smoesjes gaat gebruiken dan is naar mij idee iemand die jou belazerd

Ik zou met erover praten,en dat je wel wilt weten waar je aan toe bent
laat je niet gek maken door iemand die met jou gevoelens speelt
het kan 2 kanten op.

Je moet naar je gevoel luisteren, je moet zelf bepalen wat jij er mee doet
waarbij je zelf het beste bij voelt.

Ik moet er wel bij zeggen dat de twee keer in 1 week is.
In die week was hij ziek en nu zou ik hem zondag eigenlijk zien, maar geeft aan dat hij nog veel moet doen omdat hij ziek is geweest.
terwijl ik denk van ja, 2 uurtjes kan toch wel.
Als hij me echt zo graag wilt zien…

Nou nu ik dat laatste bericht lees denk ik ja klinkt ergens heel logisch.
Ik ben ook net ziek geweest, en moet van alles inhalen.
Vlak voor de tentamens zijn gewoon hele drukke weken.

En 2 uur afspreken, dat wordt dan al snel 3 uur 4 uur.

Je leest op internet? Is er een algemeen jongenshandboek ofzo? :’)
Kom op zeg, elke situatie en elke jongen is anders, daar ga je geen algemeen advies over kunnen googlen.

Natuurlijk kennen wij die jongen niet en weten wij niet wat hij voelt/denkt. Maar raar vind ik zijn smoesjes niet. Tentamens gaan gewoon even voor, logisch toch.

Het kan best zijn dat hij echt even te druk is, maar zoals hij het beschrijft duurt die periode dus niet lang, namelijk totdat hij dat belangrijke tentamen heeft gehad. Ik zou nu gewoon afwachten totdat hij het initiatief neemt om met je af te spreken.

Als dat tentamen geweest is en hij zegt nog steeds te druk te zijn… ik geloof er wel in dat een vent echt wel tijd voor je maakt als hij je leuk genoeg vindt. Misschien niet als hij ziek is en er een belangrijk tentamen op komst is want dan zou ik zelf ook niet met mijn hoofd bij een ander zitten, maar anders wel. Maak je nu dus nog niet gek, app gewoon met hem en wens hem beterschap en succes met zijn tentamen.

ja dit plus dat als ik dan ineens afspreek met iemand en het is maar een uurtje, ik daarna weer moeilijker kan concentreren. Kan me beter 2 weken eenzaam opsluiten en dan weer dingen gaan doen met mensen.
Als hij volgende week na alle tentamens nog steeds niet wil, kun je misschien aan zijn intenties gaan twijfelen, maar nu nog niet.

Kijk of hij nog steeds zo druk is NA zijn tentamen? Sommige mensen kunnen daar behoorlijk (geestelijk) over stressen en willen dan liever geen andere dingen doen, zodat ze volledig kunnen focussen. Ik heb dat ook wel eens dat als ik iets belangrijks te doen heb, mijn focus als ik bv met vriendinnen ben er niet bij kan houden omdat ik steeds zit te denken over het gene wat ik nog moet doen

Mijn crush heeft het ook heel erg druk, een week vol met tentamens die eraan komen, en daarnaast nog zat andere dingen te doen. Ik vind dat niet raar, hoor, iedereen heeft toch wel rustigere en drukkere periodes?

Zolang hij echt redenen heeft waarom hij niet kan afspreken (moeten werken, andere afspraken, schoolwerk ziek zijn, en zovoorts.) zou ik me er niet zo druk over maken. Als het nou steeds ontzettend vage antwoorden zouden zijn, okee, dan kan ik me voorstellen dat je graag wil weten of hij het dan ook echt druk heeft, of gewoon toch niet zo geïnteresseerd is.
Maar zolang hij gewoon een boel andere dingen echt moet doen, zou ik me niet teveel zorgen maken.

Ik zeg tegen mijn crush ook gewoon dat ik het heel fijn en leuk vind als hij tijd voor mij heeft, maar er zijn ook gewoon dingen die voorgaan.
Komt volgens mij helemaal goed, joh, niet teveel piekeren :wink:

Dankjewel meiden! :hugs: :hugs: :hugs: