Sigaretten met een smaakje.

Ik rook normaal gesproken altijd Lucky Strike of Davidoff Gold.
Nou wou ik eens een keertje sigaretten met een smaakje proberen, niet om vast te roken, maar gewoon voor soms eens een keertje.

Ik heb wel eens een pakje Marlboro Menthol gehad, maar die vind ik niet heel lekker.
Heeft iemand ervaring met sigaretten als ‘Kent Click’ ‘Pink Elephant’ en ‘Black Devils’?
Voor degene die niet weten welke dat zijn, hieronder een plaatje.

En ik geloof dat je die gewoon bij de Primera kunt kopen toch?

-reacties als ‘gewoon stoppen met roken’ hoef je niet te plaatsen, kijk ik niet naar, klik dan gewoon niet op dit topic-

Alvast bedankt!

http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/robrijkers/article17668989.jpg

http://28.media.tumblr.com/tumblr_lruzqtmtv11r2xg5ko1_250.png

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS9dqLk0dwfrvWl-Ex5DNYdUvU7-SklyVf7Rh98kHgU3UOE_3Pl

Pink Elephant heeft geen bijzonder smaakje.

Geen idee, heb alleen een keer chocoladesigaretten gerookt. Geen aanrader btw :’)

Kent click is wel leuk, smaakt ook gewoon naar menthol als je dat bolletje platdrukt.
Maar shit als vanille enzo is echt walgelijk :nauseated_face:

Waardeloos.
Kan je net zo goed gelijk niet meer roken.

Waardeloos indeed.

Pink elephant is wel lekker voor een xtje!

Ik vind die black devil wel heel lekker ruiken haha, maar ik rook zelf niet dus ik heb geen idee hoe het smaakt :stuck_out_tongue:

Ik vind Black Devil wel lekker.

roken maakt je dodelijk flauw
je hebt sigaret met mentol ofzo er in ik vindt roken vreselijk
die chocolade ruikt wel lekker
ik vind t roken maar niks maar je ruikt om je heen wel de rook van anderen mensen

black devil heeft zo een vanillesmaak.
Sommige mensen vinden het lekker, ik vind het vies :stuck_out_tongue:

Blackdevil chocolade ruikt idd heel lekker. Smaakt ook lekker.

roken maakt je dodelijk? wtf? :grinning_face_with_smiling_eyes:

‘Roken maakt je dodelijk’
Hahaha sorry ik moest echt even lachen om die zin xd.

Geen flauw idee trouwens!

Eris nu ook marlboro click en camel click
Ik vind marlboro click echt 10x beter dan kent, gewoon omdat ik kent sowieso smerig vind :’) Maar als je clickt zijn het gewoon menthol sigaretten…
Maarja, die vanille en chocolade dingen ruiken wel lekker maar ik vind t niet te roken :’)

Maar ik rook ook niet meer dus :’)

Uh Pink Elephants zijn alleen leuk omdat ze roze zijn.
Click sigaretten doe ik meestal alleen het laatste hijsje, maar ik vind mint niet heel bijzonder.
Black Devil chocolade is wel lekker opzich, maar niet een heel pakje.
Verder heb je ook nog sigaretten met; mango-, tequila- en mojito smaak, maar dat is verder ook niet echt bijzonder, ik rook wel de normale sigaretten :slightly_smiling_face:

je hebt ze ook met pina colada smaak!

Vrienden van mij roken af en toe Black Devils en die vinden het heel lekker. En ook die menthol dingen van Kent en Ziganoff ofzo. Maar die zijn gewoon veel minder sterk volgens mij (:

Aah die roze sigaretten! Lovely

Die Black Devilsruiken echt supersterk, ik was met school in een hotel en daar waren ook Griekse meisjes die die dingen rookten, en je rook die vanillelucht echt op de gang nog :’)