Sigaretten merken+prijs?

Hey,
Rookt hier iemand? En weet iemand wat een lekker merk is om te roken.
het is voor op vakantie, dus het mag best iets zijn wat je zeg maar niet ‘dagelijks’ rookt, zeg maar.
en kan je dan misschien de prijs ervan zeggen (actueel a.u.b :grinning: )

Ik rook meestal Lucky Strike, maar veel vinden die wat zwaar. Anyways, dat is zo persoonlijk, wil je mint of normaal? Ik neem aan geen shag. Weet de prijs niet, gaat binnenkort omhoog dus goeie reden om te stoppen ;p

:’’’’’’’’’’’) O hemel hell. Dankjewel voor het hilarisch maken van mijn avond.

een ‘‘lekker merk om te roken’’ ?
ik denk dat alle sigaretten bedoeld zijn om ‘‘lekker’’ te zijn
maar ik heb geen idee

waarom alleen roken op vakantie? stoer doen zeker :’)

AHHAHAHAH
het is voor op vakantie? HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH.
Ja dat vond ik grappig.

Ikzelf draai sigaretten, maar ik heb 3,5 jaar malboro light gerookt…
En als ik nu een pakje koop is het ook malboro light XD
mja verschilt per persoon, zo rookt mij zus al jarenlang davidoff gold, waar ik nie weg van ben…
malboro light is nu 4,80 maar ze zijn bezig met verhogen zoals Broflovski al zei

@Phantazy : Zodat je bij de vakantiematies kan staan, die 10 jaar ouder zijn, en dan het nieuwste merk EN het lekkerste merk sigaretten kan roken, zodat je natuurlijk echt helemaal cool bent.

ik rook altijd, maar voor op vakantie wil ik is een keer wat anders

Ja ik hoorde op de radio dat ze 10 euro van willen maken, ooooooh dat hoop ik zo :heart:

Wat rook je normaal dan? En waarom wil je iets anders voor vakantie?

waarom hoop je dat?

ik weet trouwens niet waar je op vakantie gaat, maar in sommige landen zijn sigaretten goedkoper, dan kan je beter daar gwn peuken kopen…

meestal rook ik iets van camel ofzo
maar ik had gewoon zin om dan iets anders te kopen dan wat ik normaal koop.
ik had gewoon gehoopt dat iemand iets wist wat iets anders is dan normale sigaretten.

Spanje, Barcalona

kretek sigaretten is iets anders, maar die vindt ik persoonlijk zelf niet om te pruimen

ik rook L&M, maar nu ik er eigenlijk zo over nadenk…
ik weet echt niet waarom
hahahahah weuw dit is raar

ik zie dat het iets met kruiden is ofzo.
lijkt me niet erg lekker :")

Ik ken deze wel, nooit gerookt maar wel mooi :stuck_out_tongue:

http://www.cigarettehouse.net/_image/glamour3.gif

Als je zelf normaal al rookt, heb je meestal ook wel verstand van andere sigaretten. Maar ik heb een wild vermoeden dat je 13 bent, en een onwijze stoer doen roker en camel rookt omdat je oudere vriendjes dat roken en het aan je geven.