sierbril nemen??

haj allemaal,
ik heb wel goede ogen (tenminste ik heb geen bril echt nodig) maar ik wil graag een 'sier’bril, maar ik had toch wat vraagjes, meningen maar ook vragen voor mensen die zelf een sierbril dragen.
-wat vind jij ervan?
-zou jij het doen?
-heb jij er eentje?
-als je dan een sierbril neemt, is dat dan eentje die je wel bij een opticien haalt en waar je flink wat aan uitgeeft, of is het iets wat niet echt duur is.
-kan je dan ook een dagje de bril niet dragen of is dat raar?
reacties, meningen, blabla is allemaal welkom!

bedoel je dan zo’n nerdbril?
ik vind het stiekem wel leuk, maar om een nepbril te gaan nemen gaat misschien wel iets te ver.
ik zou er nooit veel geld aan uitgeven, ik denk dat je hem na een tijdje wel zat bent.
ik zou zelf niet elke dag een sierbril dragen, om en om kan wel vind ik.

^ja zoiets bedoel ik. maar is het niet raar als je de ene week wel een bril draagt en dan weer twee dagen niet en dan weer een dag wel…

Zullen we van ogen ruilen? Dan mag je een echte bril :grinning:

haha, ik dacht precies hetzelfde!

Dat zou ik echt niet willen…
kan me niet voorstellen om continu met een nepbril te lopen

Het is niet vreemd dat je de ene week wel een bril draagt en de andere niet. Er zijn mensen die hun bril af en toe wisselen voor lenzen. Ik vind het dan weer wel vreemd dat iemand een bril gaat dragen als hij/zij het niet nodig heeft. Maja uiteindelijk moet je gewoon dragen wat je leuk vindt!

Ik heb wel een bril, en draag hem ook niet altijd. Dus het is niet echt gek als je soms een bril draagt en soms niet. Toch vind ik het écht belachelijk om een bril te dragen als je er geen nodig hebt, echt, belachelijk.

Nee ik vind het echt heel raar als iemand opeens zo’n bril op heeft. Ergens in mijn jaar zit ook zo’n meisje die dat doet, alsof het cool is vindt om een handicap te faken. Straks worden gehoorapparaten ook nog ‘hip’ voor de lol.

Ik zou als ik jou was eerst een goedkoop exemplaar nemen, daar een tijdje mee rondlopen en kijken hoe dat gaat. Als het gewoon ‘een fase’ is, dan heb je er niet te veel geld aan uitgegeven, en als je het juist leuk vindt, dan kun je bij de opticien kijken voor een duurder exemplaar.

hahah handicaps faken :grinning:
Maar het is wel zo.

kan je m niet nemen als leesbril? Iedereen heeft toch wel een beetje een afwijking aan zn ogen?

Best apart, vroeger werden mensen gepest om een bril, en nu is het hip en willen mensen een bril terwijl ze het niet nodig hebben. Ik vind het een no go.

Als je geen bril nodig hebt, vind ik het wel apart qua idee. Maar in principe maakt het ook niet uit: mensen met lenzen wisselen ook bril en lenzen af. Ga ik zelf ook doen, als ik genoeg heb gespaard voor een leuke bril. En je ziet niet aan iemand of hij of zij lenzen draagt of niet.

Als je 't leuk vind, gewoon doen. Dan moet het je eigenlijk geen bal uitmaken wat de rest er van vindt.

mm zou t niet doen
wel leuk als je een keer een dagje weggaat, doe je je sierbril op, niemand weet toch hoe je er in het dagelijks leven uit ziet

Ik vind het onzin.
Mensen maakten altijd opmerkingen over mijn bril en nu lopen ze zelf met zo’n plastic-geval. Wees blij dat je geen bril nodig hebt joh.

ik vind zo’n nep bril stiekem belachelijk, en ik ben niet de enige :V

^daarom twijfel ik al een half jaar ofzo… omdat ik niet wil dat mensen die een bril nodig hebben mij dan dom vinden…
maar idd voor een dagje weg of een feest ofzo is het beter, of een feestje lijkt me.
weet iemand waar je dan wat goedkopere kan kopen?

Brillen op feestjes zijn irritant. :'3

ja maar het gaat er toch ook om dat ik het mooi vind? ik bedoel ik droeg ook als enige van mijn klas van die harembroeken want ik vond ze mooi…
en ik zit al een tijdje te denken dat mijn ogen wel slechter zijn dan vroeger, maar ik weet niethoeje een oogtest kan gaan doen ergens…

Gewoon bij de opticiën.