♥ Sieradenverkoop! Kettingen, (2-finger)ringen, Afrikaanse oorbellen, armbanden

Hallo! Ik ga verhuizen en daarom heb ik al mijn sieraden even uitgezocht, wie-o-wie kan ik hiermee blij maken?!?!

:heart: De prijzen in dit topic zijn exclusief verzendkosten. Bieden is mogelijk.

:heart: Ophalen kan eventueel ook! Ik woon in Utrecht, maar aangezien ik werk op Schiphol en mijn ouders in Zeeland wonen kan er ook altijd in goed overleg iets geregeld worden dat het daar in de buurt wordt opgehaald!

:heart: Ik ruil helaas niet.

:heart: Wanneer je vragen hebt over de maten oid, stel ze gerust!

:heart: Nog kleding nodig? Kijk even in mijn andere verkooptopic!

----

Ringen

1. Groen-blauwe ring. Is redelijk groot, past bij mij het best om mijn middelvinger.
    Prijs: €2,00

1. Ring met bloem. Is redelijk groot, past bij mij het best om mijn middelvinger.

1. Double-finger infinity ring.
    Prijs: €2,50

1. Mooie grote ring, beetje ‘bloemblad’ vorm. Redelijk groot, past bij mij het best om mijn middelvinger.

Kettingen

1. Lange ketting met uil.

1. Lange ketting met ‘sleutelbos’.

1. Lange ketting met hart.
    Prijs: €1,00

1. Lange ketting met pareltjes. De ketting is goudkleurig, maar bij sommige staafjes is de gouden kleur iets weggevaagd. Je ziet het echter nauwelijks, alleen als je van dichtbij kijkt.
    Prijs: €1,00

1. Verkocht!

Oorbellen

1. Goudkleurige oorbellen ‘love’ ‘bloem’ en ‘strikje’. Let op! Aangezien ze zo klein zijn verkoop ik deze alleen samen! Ze zijn alledrie nog nooit gedragen.
    Prijs: €1,50

1. Mooie hangers. Gekocht in Rwanda, vrijwel nooit gedragen.

1. Mooie ‘geweven’ hangers. Gekocht in Rwanda, vrijwel nooit gedragen.

1. Kleurrijke hangers. Gekocht in Ghana, vrijwel nooit gedragen. (Van dit setje heb ik er 2!)

1. Zilverkleurige oorbellen met diamantjes. Op de foto’s lijken de diamantjes een beetje geel/oranje achtig maar dat komt door de ondergrond, ze zijn gewoon wit!

Armbanden

1. Vrolijk gekleurde 6-in-1 armband met magneetsluiting.

1. Zilverkleurig rmbandje met bloemetjes. Er zijn een stuk of 2 diamantjes uit, maar dat is nauwelijks te zien.
    Prijs: 5,00

1. Armband met houten kralen. Gekocht in Ghana, vrijwel nooit gedragen.

1. Vrolijk gekleurde plastic armbandjes.
    Prijs: 0,50 (per stuk)

Overig

1. Verkocht!

2. Houten haarclip. Gekocht in Marokko. Slechts 1x gedragen.
    Prijs: €1,50

Up :slightly_smiling_face:

Nr. 9 is gereserveerd!

9 & 19 zijn verkocht. Up voor de rest!

Zoals ook in de regels voor verkooptopics is te vinden, is het niet toegestaan meer dan één verkooptopic te hebben. Aangezien je zelfs in je beginpost linkt naar je andere topic, is het duidelijk dat je je hieraan niet gehouden hebt.

Ik sluit dit topic.