Heyy, ik ben de laatste tijd heel erg into ringen, nu weet ik niet echt leuke sites waarop je ringen kunt bestellen! Aliexpress heeft wel wat leuke, maar de kwaliteit is heel slecht en de verzending lang, ik support ook liever kleine bedrijfjes. Ik vind van die dingen van myjewellery niet zo, ik heb een beetje een indie&vintage stijl! Zou iemand mij kunnen helpen aan een paar leuke sites?
Zelf heb ik wel enorm goeie kwaliteit sieraden gevonden op Allie, meestal moet je dan ‘975 zilver of 975 gold plated’ bij je zoektermen toevoegen. Zo krijg je roestvrij staal en gewoon moeie sieraden, ik draags ze elke dag en… moet je raden dat MyJewellery ‘juist’ hun inkopen doen bij verkopers zoals allie. Ik had twee kettingen bij hun besteld en voor dat ik het wist vond ik ze voor veel minder bij een wat '‘duurdere’ allieshop. Anyways, als dat niet je stijl is zou ik Etsy proberen. Zoveel keuze, goeie. kwaliteit vaak, betrouwbaar en zijn vaak kleine ondernemers!
Sieraden zijn van nature nutteloos. Ze leveren hun eigenaar immers geen enkel voordeel op.
Maar niet alles moet nut hebben in het leven. Soms moet je dingen gewoon doen omdat je ze tof vindt, leuk vindt.
Voor mezelf zijn juwelen altijd een passie geweest. Persoonlijk vind ik dat ze je doen stralen, je ziet er chic uit maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Een webshop die ik zou aanraden is https://www.fanci.be. Mooie, betaalbare, kwalitatieve juwelen.
Zelf draag ik geen ringen, maar ik bestel mijn sieraden altijd hier: Musthaves Sieraden > Fashion Musthaves Online | The Fashion Label
Zij hebben echt mooie en kwalitatief ook goede sieraden. Sommige zijn zelfs handmade en dat vind ik altijd wel uniek.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar mooie sieraden, dan zijn dit mijn aanraders: Flawed, ByNouck Jewelry en Josephina Jewelry
ik shop wel vaker bij www.louvabel.nl. Die hebben wel hele mooie ringen enzo. Niet perse indie/vintage stijl denk ik, maar je kunt kijken of het iets voor je is