Sieraden

Hoi!
Ik heb een vraagje, want ik draag eigenlijk alleen maar oorbellen.
Geen kettinkjes, geen armbanden, geen ringen, geen horloge, niks.

Dit wil ik veranderen, want ik zie heel vaak allerlei leuke kettinkjes of armbanden bij meisjes, maar die kan ik dus nergens zo 1 2 3 vinden…

Kunnen jullie mij helpen? Ik ben opzoek naar sieraden die bij vele outfits te combineren zijn…

Wat dragen jullie voor sieraden?

ebay.com is je beste vriend :grinning:

In de bijou brigitte hebben ze heel veel leuke dingen…
Die zit bij mij op het dorp maar zoieso in wat grotere winkelcentra hebben ze sieradenwinkels waar ze ook dit soort winkels hebben…
En anders kan je het altijd nog online kopen (google en ebay zijn idd je beste vrienden :grinning:)

Successsss

ik draag 2 zilveren ringen, een zilver pandora armbanje, 7 oorbellen en een zilvere ketting. Verder doe ik altijd nog een ketting bij die ik afwissel en om me andere arm doe ik ook armbandjes die ik afwissel. Ik haal ze echt overal en nergens vandaan.

Heb je een paar voorbeelden van sieraden? :stuck_out_tongue: want het uitkiezen is zegmaar hét probleem.

^

wat is je smaak? :slightly_smiling_face:

je kan natuurlijk ook gewoon sieraden kopen bij v&d, hema etc. etc.

ik heb een zilver kettinkje met mijn sterrenbeeld

tjsa, ik vind bijvoorbeeld van die fijne armbandjes leuk, maar ook de wat groffere. en grote ringen…

maar in de winkel weet ik nooit of het nou wel of niet leuk is!

Ja, ik heb laatst bij de bijou birgitte een ring gezien, best wel groot met alleen maar glimmetjes erop. maar ik heb hem toch maar niet gekocht geen idee waarom niet.

Misschien handig om te vermelden wat je budget is qua sieraden?

Wat ik veel draag is mijn Mi Moneda ketting, DKNY ring, zilvere smallen ringen met verschillende patronen,jacques lemans ring, Ringen met edelstenen, zilveren naam hanger, Grote horloges van markten waar ik ben geweest op vakantie, Bedelarmbandjes met kralen van zinzi, Zinzi oorbellen met hartjes en bijpassende hanger.

nou, ik vind 25 euro voor een ring wel genoeg zegmaar :slightly_smiling_face:
omdat ik eerst nog maar moet aanzien of ik het ga dragen…

De melano twisted ringen valt binnen je budget
http://www.handmadebeads.nl/Melano-Twisted
Ik persoonlijk vind ze erg mooi omdat ze redelijk opvallend zijn maar niet te. Ze passen bij veel dingen.

Verder zou ik eens bij winkels kijken als lucardi. Ze hebben bv nu op dit moment 50% korting op zilver
http://www.lucardi.nl/horloges_sieraden/zilver/materiaal/137/
Zoals bv deze armband
http://www.lucardi.nl/horloges_sieraden/product/36063/lucardi-zilveren-armband-gedraaid/

Ik zou vooral kijken naar echt zilver of staal. Ik vind winkels zoals de six of bijou birgitte wel leuk maar de ringen bv zijn niet ideaal om een hele dag te dragen omdat ze afgeven.

dankjewel! ik ga even kijken :slightly_smiling_face:

Ik maak sieraden,
maar mag hier mn site niet neerzetten wat dat is reclame.
Je heb bij mij al een ketting voor ongeveer €3,50…

Als je het wil weten kan je me noten.
x

ik note je! :slightly_smiling_face:

Nou, ik heb gewoon simpele sieraden van de H&M, Six en Claire’s en zo.

Cheapass ^^

Als ik jou was zou ik aan die “fashion” jewelry niet veel geld uitgeven. Kan je denk ik het beste bij gewone winkels vinden als H&M en zo. Op eBay kan je een hoop sieraden ook voor spotgoedkoop krijgen. Dat grote geld kan je beter bewaren voor bijvoorbeeld 1 ketting van goede kwaliteit die tijdloos is zodat je hem vele jaren kan dragen. :slightly_smiling_face:

Ebay heb je veel sieraden voor $0.99 is ongeveer €0.74 en vaak geen verzendkosten.

Als je nog best jong ben is de Claire’s ook heel erg leuk, Ebay hebben ze ook leuke dingen maar ik heb gehoord dat die dingen heel snel stuk gaan.
Success…!

heb je iets waarvan je zegt; goh, dat moet je aanschaffen?
haha