Sieraden verkopen aan juwelier oid?

Ik heb 2 vol zilveren ringen en 1 verzilverd kettinkje waar ik graag vanaf wil, ik wil ze of weggooien of naar een juwelier brengen die ze omsmelt of doorverkoopt of whatever.

Ik vroeg me alleen af of dat soort dingen wel wat waard zijn en hoeveel dan ongeveer?
Heeft iemand dit wel eens gedaan?

dit klinkt alsof ze gestolen zijn
sorry ik zou geen antwoord weten waar je wat aan hebt! maar juweliers nemen geen gebruikte sieraden aan, als je dat bedoeld.

Je kunt ze naar een juwelier brengen, maar of die er iets mee doet betwijfel ik… Zilver is niets waard

Goud in koop /tegenwoordig erg populair/ neemt ook zilver in. jammergenoeg is zilver bijna niks waard. Ik had een hele zware massief zilvere ring en ik kreeg er bijna niks voor terug.

Het beste kan je het bewaren en mogelijk ooit laten omsmelten tot iets wat je mooi vind.
Of weggeven aan iemand die het wel mooi vind.

wat een domme botte totaal nutteloze reactie. bovendien nemen juweliers wel degelijk gebruikte sieraden in al is zilver inderdaad veel minder waard zoals al gezegd is.

Zilver is op dit moment niet veel waard. Goud is wel heel veel waard. Mijn oma had een paar kleine gouden dingetjes en daar heeft zij echt heel veel geld voor gekregen.