♡Sieraden, Iphone hoesjes & kleding voor een klein prijsje.♡

UPDATE 25-2-14

[b][i]Hallo lieve dames,

Ik heb mijn kamers opgerommeld en kwam spulletjes tegen wat weg kan. Voor eventuele vragen of foto’s, vraag me gerust. (: Alles mag weg voor een klein prijsje, de richtprijzen zijn exclusief verzendkosten.

xxx AustinCarlile[/i][/b]

~Voor de een of andere reden wil mijn photoshop geen lijnen maken, dus de verkochte artikelen worden aangegeven doormiddel van een rood kruis van pijlen haha~

OORBELLEN.

1. VERKOCHT
  2. VERKOCHT
  3. VERKOCHT
  4. Bruine veertjes met zilveren sliertjes erdoor heen, richtprijs €0,75

(Mijn excuses voor de slechte foto, vraag me gerust voor duidelijkere foto’s.)

1. Zwarte ronde oorbellen met een diamanten randje, richtprijs €2
  2. Witte parel knopjes, richtprijs €0,50
  3. VERKOCHT
  4. VERKOCHT
  5. Diamanten knopjes met een ‘helix’, richtprijs €2
  6. Oorbellen, richtprijs €1,50
  7. Bloemen knopjes met een diamantje in het midden, richtprijs €1,50
  8. Hangende ronde diamanten, richtprijs €2

1. Zilveren oorringen, richtprijs €1,50
  2. Bronze oorringen, richtprijs €1,25
  3. VERKOCHT
  4. Hangers die je achter als het ware om je oor heen hangt, van 1 is een kettinkje open maar daar zie je niet veel van, richtprijs €2

RINGEN.

1. Ring met 3 diamantjes, richtprijs €0,15
  2. 2 Ringen met diamantjes, richtprijs €2,50
  3. Ring met roze steentjes, er mist rechtsonder 1 steentje zoals je kan zien, richtprijs €1,50
  4. Ring met diamant, richtprijs €1
  5. Ring met zilveren diamant, richtprijs €2
  6. VERKOCHT
  7. Verstelbare ring met roos, richtprijs €0,25
  8. Uilen ring, richtprijs €2,50

IPHONE 4 HOESJES.

1. Roze flip cover met aan de binnenkant vakjes voor pasjes, richtprijs €5
  2. VERKOCHT
  3. Inschuif hoesje, richtprijs €5
  4. Doorzichtig hoesje waar je evt foto’s achter kan doen, richtprijs €0,75
  5. Paarse bumper, richtprijs €2
  6. Licht roze hoesje, richtprijs €1
  7. Roze hard case (met gebruikers sporen), richtprijs €2,50
  8. Bloemetjes hard case (met gebruikers sporen / verkleuring), richtprijs €1,50
  9. Superman hard case, richtprijs €0,75
  10. Bling bling zebra hard case, richtprijs €0,50
    36.VERKOCHT

KLEDING

Ik heb een tijd geleden een verkeerde bestelling gekregen en helaas kon ik de gekregen T-shirts niet terug sturen. Daarom verkoop ik deze 2 T-shirts van het merk VNDLSM Clothing. Ze zitten nog ongeopend in de verpakking. Ze zijn beiden een maat S, ze kunnen zowel gedragen worden voor mannen als vrouwen. De richtprijs is €10 per stuk.

1. Links: Bacon & Guns
  2. Rechts: Knuckle Brass

Eigen foto’s:

Aan foto’s:

SWAT/Politie carnavals hesje met accessoires.
Ongedragen SWAT/Politie hesje maat 38 met accessoires. €10 euro exclusief verzendkosten, ophalen of verzenden.

Carnavals leger pakje
Maat 42 (valt klein uit, kan ook met maat 38), 1 keer gedragen. €10 Euro exclusief verzendkosten, ophalen of verzenden.

Grijze laarsjes met sleehak.

Te koop grijze laarsjes met sleehak, maat 41. Paar keer gedragen dus zo goed als nieuw. €10 Euro exclusief verzendkosten.

Zwarte pumps

Te koop zwarte pums maat 41, paar keer gedragen dus zo goed als nieuw. €10 Euro exclusief verzendkosten.

Zwarte glitter pumps

Te koop ongedragen zwarte glitter pumps maat 41. €10 Euro exclusief verzendkosten.

UPDATE 25-2-14

Wacom Bamboo ctl-470 tekentablet

Hierbij bied ik mijn Wacom Bamboo ctl-470 tekentablet te koop aan omdat ik hem nooit gebruik, hij is nog zo goed als nieuw. De software en 3 nieuwe pen punten zitten er bij. Richtprijs €30,-

Ruil je nr 38 !

ik heb intresse 37 en 36, note me

ik zie zo niks tussen je verkooptopic, sorry!

ik heb je genote!

wat wil je voor 27 inclusief?

Ik wil 5 graag hebben! Note me!

27 is helaas al gereserveerd…

up!

upje (:

UPDATE VAN SCHOENEN EN CARNAVALS KLEDING

SWAT/Politie carnavals hesje met accessoires.
Ongedragen SWAT/Politie hesje maat 38 met accessoires. €10 euro exclusief verzendkosten, ophalen of verzenden.

Carnavals leger pakje
Maat 42 (valt klein uit, kan ook met maat 38), 1 keer gedragen. €10 Euro exclusief verzendkosten, ophalen of verzenden.

Grijze laarsjes met sleehak.

Te koop grijze laarsjes met sleehak, maat 41. Paar keer gedragen dus zo goed als nieuw. €10 Euro exclusief verzendkosten.

Zwarte pumps

Te koop zwarte pums maat 41, paar keer gedragen dus zo goed als nieuw. €10 Euro exclusief verzendkosten.

Zwarte glitter pumps

Te koop ongedragen zwarte glitter pumps maat 41. €10 Euro exclusief verzendkosten.

ruil je nr 9?

^ ja hoor maar ik heb helaas niks gezien :frowning_face:

UPDATE 25-2-14

Wacom Bamboo ctl-470 tekentablet

Hierbij bied ik mijn Wacom Bamboo ctl-470 tekentablet te koop aan omdat ik hem nooit gebruik, hij is nog zo goed als nieuw. De software en 3 nieuwe pen punten zitten er bij. Richtprijs €30,-

29 31 33 34 ruilen?

Ik heb wel interesse voor nummer 26 en 29. Hoeveel zouden de verzendkosten ongeveer zijn?

ik ga even kijken of ik er wat tussen kan vinden!

tussen de 1 en 2 euro :slightly_smiling_face:

@missguided

ik heb je genote!

upje!