sidekick:)

Haai mensen.
Ik wil zooo graag een sidekick! Woehoeee, haha en dan het liefst die van juicy couture , GEWELDIG!
haha, Maar mijn vraag is dus, hebben jullie ervaring met de sidekick? Hoe is ie? En Weten jullie heel misschien of het klopt wat ze zeggen, dat de sidekick het in nederland niet doet?
Hihi, als iemand trouwens er nog eentje over heeft, note me:)

Heb een sidekick gehad, en hij doet het gewoon in nederland hoor.
Niet allemaal, dus je zult er wel eentje uit nederland zelf moeten halen denk ik. Heb hem 3 jaar gehad, maar hij ging kapot omdat er een draadje kapot was gegaan door het vele open en dicht doen. Gaat dus niet heel erg lang mee.

ik vind ze niet zo mooi…

Die wilde ik een paar jaar geleden zo graag :stuck_out_tongue:
Ik vind het echt superleuk hoe je ze open en dicht doet, maar dat is dan ook zo’n beetje het enige wat een sidekick heeft wat andere telefoons niet hebben. Daarvoor ga ik niet helemaal moeite doen om er een uit Amerika te halen en dan te zorgen dat hij het hier doet.
Trouwens, 3 jaar vind ik lang genoeg hoor, dan ben ik mijn mobiel altijd al weer zat. Ik koop toch nooit van die dure, dus dan kan het wel :slightly_smiling_face: Het is niet zo dat ik telkens een nieuwe krijg van mijn ouders ofzo hoor :stuck_out_tongue:

Bedankt voor jullie tips!:slight_smile:
Dat klopt trouwens wel een beetje dat het vooral leuk is hoe je ze open en dicht doet, maar ja:)
Jaa ik dacht Miss erover na om er eentje van marktplaats te kopen ofzoow, want ze zijn eigenlijk toch al best wel ‘oud’ zeg maar om hem hier nog te krijgen en idd om hen nu helemaal uit USA te laten komen, ach ja,
ik hoop eigenlijk dat hier op girlscene iemand is die er nog eentje heeft en wilt verkopen, dus als dat zo is, note me:)

Sharimew heeft er een (gehad) …