SIDEKICK TE KOOP

hoi,

ik verkoop me sidekick oftewel hiptop 2.
dit is ''m
http://www.celebritygearw…lohan_2004-aug-hiptop.jpg

ik verkoop hem omdat ik al een mobiel heb en deze heb ik al anderhalf jaar sinds ik hem heb in de kast liggen omdat ik hem niet gebruik en dat komt omdat ik er te zuinig op ben ^^

ik heb hem gekocht voor 250,
en ik verkoop hem nu voor 140, een koopje dus!
hij kan internetten,smse,bellen,foto’s, en verder is het gewoon een onwijs mooi mobieltje…
ik verkoop trouwens ook nog een roze hondentas, voor fotos pm me!

oeps verkeerd topic zie ik, nja jammer dan

ohhh die is zo leuk!!(L)(L)
kan je er een foto opzetten waar je hem beter ziet want ik zie nu niet wat er op staat (A)
alvast bedankt!

Je moet een foto van je eigen product erop zetten, niet een afbeelding van Lindsay Lohan met het product…

ik heb zelf geen camera of een bluetooth stick dusja…
voor de mensen die geintresseert zijn, ik koop volgende week als ik me zakgeld heb een cam van 10 euro en dan kan ik hem laten zien…
maar die koop ik dus alleen voor mensen die het bijna zeker weten …

xx

uppp

wie o wie :grinning:

Je kunt hem voor 150 euro (10 euro duurder dus) gloednieuw op internet kopen. Als ik jou was zou ik hem dus wel wat goedkoper aanbieden.

verder maakt het mij niet uit hoor ^^

jaa de gewone ja, maar dit is de NYC peach uitvoering en daarvan zijn er maar 10 op de wereld en inclusief linday lohan heeft er een!

uppp

Volgens mij lieg je.

Sidekick´s kunnen niet met een nederlandse software;)

wel als je ze omdingest.

Die kan je niet omzetten

foto van je eigen telefoon.

LOL.

Okej :slightly_smiling_face: maar een cam is toch ook fijn ook als je deze sidekick niet verkoopt? :slightly_smiling_face:

Wie gelooft hier een bal van :grinning: ?

Ze liegt.
Ik heb die telefoon ook ooit gewilt - ik wilde hem toen meenemen uit Amerika, maar bijna alle functies doen 't hier niet ofzoiets zei die verkoper toen. Ik weet het al niet meer precies :x

Als ie zo bijzonder is zou je hem niet voor zo weinig verkopen als er maar 10 van in de wereld zijn.

Aangezien de helft van de functies het hier niet doen, is de verkoopreden mij wel duidelijk :’).
Dus, nee ik hoef m niet!