sidekick motorola

http://i3.photobucket.com/albums/y67/Ro0wbiin/sidekickmotorola.jpg

weet iemand waar je deze mobiel in nederland kan kopen? (:

geen idee, sorry!

ik vind sidekicks echt suupervet, vooral die uit gossipgirl n.n
en die is ook erg leuk!

Dat kan helaas niet in Nederland het kan alleen via Amerika :slightly_smiling_face: Ik heb er ook al overal voor gekeken maar ik kan er geen vinden in Nederland Bijvoorbeeld als je Sidekick 2 in tikt bij Google krijg je er wel heel veel maar alleen maar in Amerika. Ze hadden ze wel in Nederland maar omdat ze te weinig verkocht werden verkopen ze, ze niet meer in Nederland :slightly_smiling_face:

Sidekicks kan je niet in nederland kopen dacht ik, alleen in Amerika.

als ze ze wat goedkóper maken dan kopen wel veel mensen ze waarschijnlijk xD waaronder ik. :angel:

Ik heb een Amerikaanse site gevonden die ook naar Nederland stuurt. Alleen je moet volgens mijn ook een unlockscode erbij kopen weet niet zeker. Maar je kan dan alleen muziek luisteren (muziek erop zetten) Smsen en bellen je kan niet op internet en ook niet op msn want Amerika heeft bepaalde internet verbinding of zo. In 2005 heeft KPN wel de sidekick gelanceerd maar dat was dus geen succes. :slightly_smiling_face: Ik wou hem zo’n 2 jaar geleden ook zo graag. Maar ja je kan hem dus wel via Amerika kopen maar dan heb je geen internet dus ook geen msn en dat vind ik heel erg jammer. Ze zijn ook niet van plan om opnieuw de sidekick in Nederland te lanceren.

Was vergeten de site er bij te zetten: Klik hier

bij de phone house.

echt shitty dan… dan maar lg ks 360 kopen ;p hahaha t gaat mij echt om dat toetsenbordje :flushed:

kan t niet vinden… kan jij een link sturen ofzo :flushed:

Wacht even volgens mij kan je er toch één via HI kopen. En ook interneten! Ik las het net. De Hi Hiptop hij is rond 2008 volgens mij op de markt gebracht en je kan via Hi internetten als je dat zou willen ! Ik ga nu even kijken waar je hem kan kopen :slightly_smiling_face:

Jaaa, ik wou die ook kopen, maar hij doet het dus nie in NL.
Ik vind dat ze hem moetten uitbrengen in NL, want veel mensen willen hem nu wel.

Egt waar!! Dat zou gaaf sijn!!!

ik vindt m kei leuk :grinning:
maar het heeft maar een 1.3 megapixel camera…

ik had een sidekick, maar je kan er in NL alleen maar mee bellen, niet smsen . dus heb ik hem weer verkocht…

op dit moment zie je toch overal telefoons met een toetsenbord? ik heb er zelf ook 1 en een paar mensen die ik ken hebben ze ook.

Het is wel een oud toestel volgens mij maar daarvoor moet je goed voor zoeken. Ik weet het niet zeker maar als je een hiptop koop kan je wel internetten via Hi :slightly_smiling_face:

ja klopt is ook ;p ik wil daarom ook ks 360 welke mob heb jij dan?

hij kan m niet vinden op de site van Hi :frowning_face:

ik heb een htc v1615