Sidekick 2008?

Hay,

Ik had op internet gezien dat 'r een nieuwe sidekick is. Nou vind ik een sidekick écht helemaal geweldig en ik wil d’r al zo lang een. Nou is m’n vraag of 't ook werkt in Nederland want d’r weet ik helemaal niks vanaf. Ik had wel gekeken voor wat oudere topics, had ik wel iets gevonden maar 'k weet niet of er tegenwoordig meer mensen met ervaring zijn?

Nouja, ik zoek dus een telefoon met zo’n qwerty toetsenbord en vind 'n sidekick helemaal geweldig. Als dat dan geen optie is, heeft iemand anders misschien wel 'n mooie telefoon met een qwerty toetsenbordje? :grinning:

Alvast bedankt!
xxxx

sidekick werkt niet in nederland,
ben naar duitsland geweest om m te kopen, alleen hij werkte niet en die dinger kunnen ook niet simlock vrij gemaakt worden :S

ik heb de Htc s730 ook met toetsenbord super telefoon vind ik :slightly_smiling_face:

http://i.expansys.com/i/b/b157448.jpg

heeeeeeeey
aah ik wil er ook al fucking lang een
maar heb ook gehoord van mensen
dat ze het niet goed doen
als je ze sims log vrij maakt dat het internet het niet doet
of zo
en somige zijn niet simlog vrij
dus denk dat je beter kan wachten tot een beter telefoon ( die het hier wel goed doet )
naahh ja laters
rustig.x.

Ik heb een beetje research gedaan, als je een geunlocked sidekick koopt werkt hij wel in nederland. Allen zover ik heb gelezen werkt internet alleen met tmobile abbonnement weet iemand hier misschien meer van?