SIDECUT.

ik wil dit al superlang, sinds ik het zag bij cassie ventura.
maar ik weet niet, misschien staat het wat mooier bij mensen met een wat donkerder huid, al vond ik het hier wel mooi staan. (alleen het kapsel, verder heb ik er niks mee) zelf heb ik krullend haar, en zou ik het graag in dit model willen, wat is jullie mening? xxxxxx

Als jij het graag wilt moet je het gewoon doen.
Ik weet niet of het je staat, dan zou ik even een foto van je moeten zien?

Ik zou het ook graag willen, maar ik heb er het lef niet voor.
Als jij dat wel hebt, respect! :slightly_smiling_face:

Ik vind het absoluut niet mooi. Maar als jij het leuk vindt kun je het doen natuurlijk. (:

titel mag niet in hoofdletters

Huh, ik zag hier vandaag nog een topic van voorbij komen. Het bestaat dus al.
Kan het niet voor je terugzoeken want gs doet kut.

Ik vind het wel gaaf, al zal ik het zelf nooit durven!

hier is inderdaad al een topic van…
maar ik vind het meestal wel leuk staan, maar het moet wel bij je stijl passen.

ik vind het echt tof, in ieder geval bij dat model haha

ik vind het persoonlijk echt niet mooi. maar als het bij je stijl past en je vindt het zelf mooi dan zou ik het gewoon doen.

heb een meisje gezien die dit gedaan heeft en stond wel gaaf bij haar, alleen weet niet of het jou staat. maar als je wil doen moetje doen!

Hier is inderdaad al een topic over.
Ik zit er zelf ook aan te denken een sidecut te nemen…alleen of dat in de winter verstandig is weet ik niet :’)

een meisje bij mij in de klas heeft dat ook gedaan.
ze wou het al zeker een jaar maar nu heeft ze het 2 weken ofzo en wil ze het weer lang hebben dus denk er goed over na

Een meisje op school heeft het ook, zij heeft blond haar dus opzich maakt het niet uit wat voor kleur haar je hebt denk ik.

Ik houd van mijn side cut, en heb ook krullen; is alleen soms wel vervelend dat mijn haar OVER die sidecut gaat hangen >,O

Ik vind het ontzettend zonde van je lange haar.

een meisje uit mijn klas heeft het ook. staat haar echt supergaaf. ze heeft wel echt kroeskrullen en een getinte huid… dusja (: maar je moet het helemaal zelf weten ofcoursee (:

Je hebt toch nog 70% lang haar over :’)

OT: Maar ik vind het niet uitmaken of je krullen hebt of stijl haar. Ik dacht zelf eerst ook dat het alleen bij stijl haar stond, maar ik heb het nu zelf ook en ik heb ook (grove) krullen. Ik heb ook eens een keer een meisje met afrohaar met een sidecut gezien, zag er ook echt leuk uit!
En ik vind je huidskleur al helemaaaal niet uitmaken.

Ik had een maandje geleden soort van besloten om mijn sidecut aan te laten groeien, maar gisteren toch maar weer afgeschoren :’)

Het hangt er echt vanaf of het bij je hoofd past of niet! Als je een heel rond/bol hoofd hebt, of een wat dikker hoofd, zou ik het zeker niet doen, want dat ziet er meestal echt niet uit haha

Hier heb ik vanmiddag ook al iets over gezegd in een ander topic.
In Madrid is het de bom op het moment.
Ik vind het afschuwelijk.

Ik vind het mooi! Heb zelf ook een sidecut + slag/krullen.