side kick mobile

Hay girls,
ik ben opzoek naar een ´side kick´ mobiel!
heeft iemand een side waarop je die kan bestellen?
dit is zo’n mobiel:

http://static.insided.nl/forum.pocketinfo.nl/cmsmedia/sidekick_1.jpg

http://www.theunwired.net/media/news/t-mobile_paris_sidekick.jpg

who can help me?
xoxoxox

Gezien het feit dat deze telefoons alleen in 2007 in Nederland te koop zijn geweest, en sinds 2008 niemand ze meer heeft…hooguit op tweedehands websites zoals Marktplaats en verder nergens. Heb je de afgelopen 5 jaar onder een steen gelegen? :’)

hahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:

-______-

De telefoons die er het dichtste bij in de buurt komen zijn telefoons als de Samsung Star Qwerty, Nokia N97, Sony Ericsson Xperio Pro enzovoort. Maar de echte sidekicks…nee, die zijn nergens meer te koop. Like I said, al zo’n 5 jaar niet meer.

I know. Was ook geen aanbeveling, maar een voorbeeld.

dit vind ik best wel onaardig hoor… Als zij dat wilt, is het toch haar keus? En trouwens, ik zou ook liever een oude nokia willen hebben dan mijn problematieke telefoon :’)

Het gaat om het feit dat die telefoons al 5 jaar niet meer te koop zijn. Niet zo miepen. Als zij een oude telefoon wil, moet ze dat zelf weten. Zal mij een zorg zijn. Maar iedereen weet toch wel dat die telefoons al jaren niet meer verkrijgbaar zijn. Dat bedoelde ik met die opmerking. Duidelijk genoeg zo? Fijn.

Idd…

Ik wist wel dat ze niet verkrijgbaar waren, maar ik dacht altijd in Amerika wel. Ik wilde er namelijk ook 2 jaar geleden 1. En vijf jaar geleden was ik 12, en ik ben niet zoals die kindjes van nu die dan allemaal al elektronica bezitten! Dus niet iedereen weet dat gelijk dus je had het iets meer mogen nuanceren. Verder een heel informatieve reactie, dankje, daar niet van!

die chanelchique loopt in alle topics te bitchen dus let er maar niet op.
(en nee ik ga niet in discussie, mocht je daar zin in hebben)

Lieve mensen, de reactie had misschien iets vriendelijker verwoord mogen worden, maar ze heeft wel geholpen en vrij veel informatie gegeven. Ik heb ook het idee dat gewoon omdat zij het is, iedereen er maar meteen op reageert en het bitchy noemt.

De ‘nieuwste’ die ik kan bedenken is de HTC desire Z. Dus wel gewoon met de software van nu, niet zo’n oud ding van 5 jaar geleden.

Zoek je naar zoiets? :open_mouth:

JAA! heel erg bedankt !