Sia ♥

Sia Kate Furler
is een Australische zangeres. Waar je haar misschien wel meteen van kent is het nummer Titanium dat ze samen met David Guetta heeft opgenomen. Maar ze maakt nog meer muziek, die je misschien wel van gehoor kent!
Breathe Me
Clap Your Hands
The Girl You Lost To Cocaine

Ook heeft zij het bekende nummer van Rihanna, Diamonds, geschreven

Ik vind haar een van de meest underrated artiesten van deze tijd en daarom opende ik dit topic in lof voor deze prachtige zangeres :slightly_smiling_face:
Het mooiste aan haar vind ik nog wel dat ze live gewoon bijna nog mooier zingt dan op haar CD’s.

Haha ja ze is ook vreemd, maar dat is juist zo leuk :slightly_smiling_face:

Vind Breathe Me echt heel mooi.

Clap your hands kende ik al, die vind ik erg leuk. De rest ken ik nog niet echt.

ik ken haar al een tijdje :slightly_smiling_face:
toen ik dit topic zag staan dacht ik dat het een fantopic voor sla was

Inderdaad (en Titanium dan). En ik heb eigenlijk nooit gezien hoe ze eruit zag, had haar heel anders verwacht :slightly_smiling_face:

^i like you ;p

Ik vind haar muziek echt heel leuk! Vind haar zelf wel een beetje apart, maar dat maakt haar ook wel leuk vind ik!

Ze heeft echt een hele mooie stem

Ze kan echt geweldig zingen, maar ze zingt altijd zo binnensmonds achtig waardoor ik in het begin dacht dat ze uit Zweden of Noorwegen kwam en een beetje een accent had, maar niet dus haha.

Ik ken haar sinds de soundtrack die ze op Twilight had, die was ook zooo mooi (My Love) geloof ik.
Ik vind haar ook een beetje vreemd, maar past heel goed bij d’r. Zo knap dat ze zoveel bekende hits geschreven heeft maar gewoon ‘onbekend’ WIL blijven.

Ja ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze onbekend wil blijven, want als ik zeg ‘Ken je Sia?’ zeggen mensen zelden ja terwijl ik vind dat ze zo veel waardering verdient!