Shy boy..

Heey ik zal het verhaal ff uitleggen:
Al aan het begin van het jaar had ik al een oogje op een jongen. Hij is nogal verlegen & ikzelf ben ook een schijterd in de buurt van jongens… Op een dag vertelde ik mijn vriendin op msn dat ik hem nog steeds zó ontzettend leuk vond. Zij wilde mij helpen door via een sms verkering aan hem te vragen. Op de een gegeven moment ging er iets verkeerd en ze had inderdaad die sms verstuurd, zonder dat ik dat wilde. Ik kende hem nog niet goed genoeg doordat we allebei nogal verlegen zijn. Natuurlijk was het goed bedoelt. Ik wist dat die jongen zijn mobiel bijna nooit checkte in de weekenden en ik was bang dat hij het smsje pas maandag op school zou lezen waar de hele klas bij staat!. Ik wilde dat voorkomen dus zat er niets anders op hem te bellen op de huistelefoon. Ik raapte al mijn moed bij elkaar. Ik heb het uitgelegd over dat smsje, ik heb ook gezegd wat ik voor hem voelde en dat hij eerlijk moest zijn. Ik kon horen dat hij verlegen werd hij zei: Ja, ik ken je nog niet zo goed. Ik kon het accepteren maar wat wilde hij hiermee zeggen?: Ik wil je leren kennen?. Nu weet ik het nog steeds niet een paar maanden later… Ik droom nog steeds over hem en blijf hopen. We hebben wel vaak oogcontact. Pas zei diezelfde vriendin die dat smsje heeft gestuurd dat ze hem ‘misschien’ ook leuk vindt. Ze beschreef een situatie dat zij elkaar aankeken en in de lach schoten, ze vond die lach van hem superlief. Ik wist niet wat ik hiermee aanmoet, ik wil niet dat het onze vriendschap kost en het een strijd wordt.
Hebben jullie tips vanuit mijn standpunt want ik ben niet zo’n flirt-type.
Nog ff als afsluiting: ik moest mijn hart luchten dus heb ik een gedicht voor hem geschreven:

Als ik in je ogen kijk gaat mijn hart tekeer,
Jouw doordringende sexy blik het doet gewoon zeer,
Ik kan dit gevoel niet verbergen of stoppen,
Als je me aankijkt ben ik bang dat jij mijn hart hoort kloppen,
Ik fantaseer vaak over jou in mijn dromen,
Met alle hoop dat die óóit zullen uitkomen,
Misschien dat ik je nu overval,
Maar door steeds dat afwachten ben ik beland in een groot dal,
Een dal waar ik in ben verdwaald,
Waar jij mij hopelijk zo snel mogelijk uithaald,
Verliefdheid is een kostbaar gevoel,
Geen mens kan begrijpen wat ik bedoel,
Wees maar eerlijk ookal doet het pijn,
Dat zal voor ons beiden uiteindelijk het beste zijn,
Maar waar ik het allermeest naar verlang,
Recht in jouw mooie ogen kijken het maakt me bang,
We kennen elkaar dan nog niet zo goed,
Je weet daarom ook nog niet wat dit gevoel met mij doet…

Liefs, J.

Ik weet het een heel verhaal!
Xx

-

ja ookal is dat soms best lastig maar thnx voor je advies!

Ik zou ook aan hem vragen of ie een x iets met je wilt afspreken :slightly_smiling_face: het is misschien wel eng om te vragen, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent & denk je niet over 4 maanden, ‘kut, had ik het nou toch maar gevraagd want nu heeft hy met mn vriendin :p’ En als hij met je wilt afspreken, zou ik het ook aan je vriendin uitleggen denk ik… Maar ik zou als ik jou was niet je vriendschap riskeren door die jongen, maar ik denk dat ze het wle begrijpt :slightly_smiling_face:

gewoon hem proberen leren kennen en vragen hoe het zit .hij kan oog eschroke zijn dat zo snel verkering wordt gevraagd zonder dat je elkaar nog super goed kent?ik zou dan ook niet weten wat te doen