shuttle run test

hallooo,

morgen heb ik de gevreesde shuttle run test. Ik heb net even een stukje gerend :blush: ik hield het 15 minuten vol. Weten jullie of dat voldoende is? Hoelang duurt een trap? Ik zit in Havo4 (ben dus 15 jaar)
xxxx

Met 15 minuten kom je een heel eind hoor volgens mij.
Man, dat is lang geleden zeg, de piepjestest…

Ik denk eerlijk gezegd dat als jij 15 minuten kan rennen je een mooi cijfer kan halen. En anders is er niet veel aan te doen.

Dat is best lang geleden, ik weet wel dat je steeds sneller moet rennen en dat ik nooit verder kwam dan trap 3…

Okee bedankt! Ik hoop dat ik een goed cijfer ga halen!!

Met 15 minuten heb je zeker weten een hoog cijfer !!!

ik haalde altijd een zes en mijn conditie is bagger, dus t lukt je wel!

Wij doen die test altijd met zijn 2e, dan komen der getallen zoals trap 14 uit en die deel je dan door 2. Haha Geen idee hoe die in je eentje gaat.

Ik denk dat 15 minuten wel genoeg is om sowieso een voldoende te halen. Ik herinner me nog dat wij als tip kregen niet snel te rennen bij de eerste paar treden, langzaam opbouwen. Succes morgen, komt vast wel goed!

Ik denk dat je met 15 minuten best wel ver kan komen ja :slightly_smiling_face:.

Ik was altijd heel slecht in de shuttle run test en haalde ongeveer een 3/4

Goh, dat is lang geleden.
Ik haalde toen ook amper trap 8.

Aaaah, ik háát de shuttle run en ik heb 'm als het goed is deze week ergens. Ik heb 'm al 5x gehad en hoogste is een 6 en laagste een 4.

Shuttlerun is met die piepjes toch?
15 minuten wil niet zo veel zeggen. Je bent niet aan een stuk door op 1 tempo aan het rennen. Je moet steeds stoppen en opnieuw beginnen. En dan op een gegeven moment ook nog heel snel ineens, dus dat is echt vermoeiender dat zo 15 minuten rennen.
Desondanks als je conditie zo goed is kan je nog een hoge trap halen.

Ik heb m vorige week Vrijdag gehad, 5,5 :slightly_smiling_face:

Wat bij mij helpt, is zo lang mogelijk door mijn neus ademen.
Hierdoor houd ik het langer vol.
Geen idee of dit ook bij andere werkt.

Ook moet je niet te snel beginnnen.

Succes!