showtopic ~~ chinarose

Ik heb niks gedaan met de schaduw, dat komt door het blurren denk ik. Op het forum waar ik normaal zit halen we allemaal moedervlekken/puisten etc. weg dus voor mij is het heel normaal.

En dat van die bases heten coloringen. :stuck_out_tongue: En ja die maak ik zelf.

En ik heb niet eens geblend bij die wallpaper en die witte waas komt óf door de coloring óf doordat de plaatjes niet hele goede kwaliteit waren.

http://i38.tinypic.com/11vl1xj.png

^ die hierboven is nice!

mooi!
hoe heet dat meisje op je zwart-witte base?

Hm, dat is Mary-Kate of Ashley Olsen. Ik weet niet precies wie van de twee.
:slightly_smiling_face:

wauw, mooi! ik heb een vraagje, waar haal jij die foto’s vandaan? xxx

Ziet er wel leuk uit ^^.

Alleen dat geretouchte (damn wat een woord) mens (is het Lily Allen?) vind ik eerlijk gezegd wel een klein beetje té, ze lijkt een beetje op Michael Jackson daar =P.

En bij die eerste kleine plaatjes van 100x100 zijn sommige een beetje wazig. Maar dat kan ook door m’n ogen xD of door de foto komen. Of hoort dat zo? 'k vind het niet zo mooi namelijk. Gebruik je bij verkleinen wel ‘Bicubic Sharper’ en niet gewoon ‘Bicubic’? Misschien wordt het dan scherper. Of misschien kan je iets met de sharpen tool doen ofzo.

Verder is het wel leuk =]. Die colorize is mooi. ^^

omg… ben je snel op je teentjes getrapt ofzo?

Mooie colorize! Vind wel dat de bases van Mk Olsen een te blauwe gloed hebben.

@ live_laugh_love; bedoel je de plaatjes van het persoon, of die dingen die erachter zitten?

@ Augurx; klopt van de retouch, hij is iets te geblurd.
ehm, en van de bases… foto’s waren al best wel belicht en als ik er dan een eigen coloring over ga gooien dan krijg je soms wat wazige dingen.
en ik verscherp nooit mn bases, dat vind ik niet mooi. maar toch bedankt voor de tip :slightly_smiling_face:
En btw, ik weet niet welk programma jij hebt, maar bij mijn photoshop zit geen bicubic sharper ofzo XD

ja weetik ;p
ik zei het alleen maar.

Ik heb photoshop cs4, Bicubic Sharper kan je instellen bij Resize Image (staat onder Edit volgens mij).

^
Ik zal vanmiddag eens even kijken!

die van de bases, de personen dus. ik kan nooit zulke foto’s vinden!