Show youre dreads

iedereen kent ze wel, voor sommigen zijn ze een taboe en anderen vinden ze leuk. Heb jij er, show ze dan hier…

x Jamie

Ik heb geen dreads :3.

^ Me Neither (:

Volgens my hebben niet veel mensen dat hoor…
Dreads, als in dreadlocks?
k Vind ze erg mooi by jongens,
by meisjes ligt eraan welke kleur / dikte/ lengte.

Ik vind mn haren kammen en stylen en krullen gewoon té leuk, anders nam k ook wel dreads XD

Ik hou niet zo van dreads, eigelijk helemaal niet…

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/dreads-jouw-mening-73806.0.html

hier worden ook dreads geshowt

Ik vind dread superleuk om te zien!! maar het moet wel goed verzorgt zijn :slightly_smiling_face:

ja vind ik ook, maar zelf zou ik het niet helemaal zien zitten want als je dan je dreads beu bent moet je het afscheren en ja dat zie ik niet egt zittn xp

Afscheren? huh, nee hoor, je kunt het erg gewoon afhalen zonder je haar kwijt te raken! volgens mij kan je het eruit kammen, maar dat duurt natuurlijk wel heel lang en is een lastig klusje.

ik ken iemand die laatst dreads in had, zag er heel gaaf uit. na twee weken ofzo had ze ze niet meer.

nee , ik heb ze niet .
ik vind dreads sexy . als ze goed verzorgt worden en niet vies zijn . :grinning:

-Een taboe? volgens mijn bedoel je dat sommige ze verschrikkelijk vinden.
Ik heb eigenlijk nog nooit een taboe gehoord op dreads…

En een taboe op iets maakt het niet verschrikkelijk alleen hebben mensen er niet over ,omdat het naar hun idee niet kan/hoort. Ze praten er dan weinig over.

Veder ik vind dreads wel leuk als het gewoon bij die persoon past en goed ‘‘verzorgd’’ wordt. Ik heb er geen problemen mee. Heb jij eigenlijk Dreads?

ik vind het mwoah. Eigenlijk vind ik het heel onverzorgd eruit zien, alsof het gewoon geklit is. Maar bij sommige mensen vind ik het echt leuk staan haha

Laat je bent dreads zien?

Ik vind dreads niet mooi.

Het is show your dreads!

Anyway, ik vind ze ook niet mooi.

Ik vind het echt niet mooi >.<

Ik vind het mooi ! Ga er over een tijdje ( half jaartje → jaar ) misschien laten zetten <3

Ik vind dreads echt niet mooi, maar dat is mijn mening.

Your dreads. Ik vind ze wel vet, maar zou het zelf nooit nemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Volgens mij slaat dit topic nergens op want er is nog geen 1 foto gepost :’)

Volgens mij is Sharimew de enige die dreads heeft op dit forum.
En JohnnyBGoode heeft er gehad …

Edit ; Epistaxis heeft er vroeger toch ook gehad ?