Show your miniinthebox.nl aankopen!

Hoi!

Ik ben helemaal verkocht geraakt aan miniinthebox.nl. :cold_sweat:
Krijg steeds de neiging om dingen te gaan kopen, alles is heel goedkoop en de verzendkosten zijn gratis.

Ik heb net een achterkantje voor mijn ipad binnengekregen (gewoon transparant):

En ik heb beeldschermproctectors voor mijn telefoon en die van mijn vriend binnengekregen.

Ik vind daar de sieraden ook super leuk maar heb daarvan nog niks gekocht.

Nu ben ik benieuwd hebben jullie al eens wat gekocht? Zoja wat heb je gekocht en hoe bevalt het!

Op eBay is het nóg goedkoper :slightly_smiling_face:

Ik vind het nadeel dat dat via PayPal moet en dat je nooit zeker weet of de koper betrouwbaar is… Vandaar dat ik liever iets meer betaal :slightly_smiling_face:

Kunnen we geen algemeen online webshop aankopen topic maken naast ebay, want mensen blijven maar dit soort topics aanmaken voor every webshop out there

Je hebt kopersbescherming, al krijg je iets niet, of is het kapot krijg je gewoon je geld terug :slightly_smiling_face:

goed idee!

Je kan ook NU KOPEN dat komt vaak uit een winkel!

Weet iemand of je ook invoerrechten moet betalen bij een bestelling?
Ik en een vriendin van mij waren van plan iets te kopen terwaarde van 32 euro omdat er een nieuwe actie is dat de verzending dan sneller gaat.

‘’ MiniInTheBox is gevestigd in China. Wij zijn een Chinees bedrijf. Daarom wordt alles wat u bij ons koopt geïmporteerd, via de betreffende douane van uw land. ‘’

Jep. Op alles boven de 22 euro van buiten Europa kunnen extra kosten komen. Als je pakket er uit gepikt wordt moet je iets van 2/3% betalen douanekosten ofzo betalen, dan nog 21% BTW en dan nog 12,50 invoerkosten van PostNL.

upje !