show jouw creativiteit

Volg je Dailylife-Kim.blogspot.nl maar wil je graag zelf ook actief zijn door iets van jezelf te laten zien? Dat kan! Lees hieronder hoe:

• Ben je creatief en maak je bijvoorbeeld zelf sieraden, kleding, foto’s, schilderijen, cupcakes enz.?
  • Ben je trots op je (slaap)kamer en wil je ons die graag showen?
  • Heb jij een toffe collectie, bijvoorbeeld schoenen, make-up, iets wat je spaart, noem maar op?
  • Heb jij een garderobe om U tegen te zeggen?
  • Wil jij graag jouw kledingstijl laten zien?
  • Heb jij iets bijzonders, ontroerends of heftigs meegemaakt wat je graag (anoniem) wilt delen?

Via de blog of hier kun je contact met me opnemen en me laten weten wat je graag zou willen vertellen of laten zien. Ik neem dan contact met je op en stel je enkele vragen over het onderwerp, zodat er een leuk artikel over geschreven kan worden. Dit artikel word natuurlijk gecombineerd met mooie foto’s van jouw kleding, collectie, creaties enz. Dus zorg ervoor dat je hier mooie en duidelijke foto’s van hebt. Super leuk!

Als je een eigen site hebt, word jouw link natuurlijk ook vermeld, mocht je dit willen.
Bij een bijzonder, ontroerend of heftig verhaal is het ook mogelijk dit anoniem te doen.