show je surprise!

wat is jou surprise idee?
of als je hem al hebt: post een foto van je surprise.
ook dr bij voor wie en waarom!

sorry als dit topic al bestaat

Woops, ik moet nog beginnen…

Haha ik weet nog niks maar wij vieren het op kerstavond gelukkig
dat kan eigenlijk echt niet maar goed

voor m’n oudere zus, die helemaal gek is van chocola, ga ik heel veel van die supergoedkope melkchocolade repen van de albert heijn smelten en in een hartvormige bakvorm weer hard laten worden, en daar druk ik dan nog het cadeautje in.

voor mijn nichtje, die in de eerste klas zit en helemaal fan is van One Direction, maak ik een ‘love meter’. Ik neem een doos die ik helemaal ombouw tot love-o-meter, met kerslampjes die er aan de zijkant uitsteken en zo’n zilveren handafdruk waar haar hand moet, en in het gedicht zet ik dan alle aanwijzingen. zo van; leg nu je hand op de juiste plek, zodat de sensoren geactiveerd worden, ofzoietsdergelijks. en uiteindelijk moet ze dan een klepje open maken en daar vind ze een foto van Liam. (: En haar cadeautje, natuurlijk.

Moet nog beginnen, het moet iets meisjesachtigs zijn maar wat? Hmm…

gelukkig hoeven wij alleen maar gedichten te maken en cadeautjes te kopen! (: scheelt me echt heel wat werk!

Haha, wat een leuke ideeen!

Haha bij mij ook.
Ik moet voor mn 16 jarige zusje, maar ze weet niet wat ze wil. Fijn.

Super leuke ideeën!!

En @hierboven voor je 16jarige zusje misschien: Sieraden, nagellakjes, andere make-up, een leuke sjaal, tijdschriften :slightly_smiling_face:

ik ga voor mn moeders’ vriend zn auto maken.

Ik hoef geen surprise te maken. Alleen cadeautjes kopen + gedicht maken!
Wil wel foto’s van jullie surprises zien!

goh ik heb het lootje van zoo een rare jongen…

hij heeft het altijd over zijn blackberry, en is echt een opschepper…

ik denk dat ik maar een blackberry maak :stuck_out_tongue:

Je kunt bij de etos ook chocolade blackberrys kopen!

maak een chocolade blackberry! das leuk als je creatief bent haha!