Show je plakboek!

Ik ben opzoek naar wat inspiratie. (misschien wel meer meiden)
Dus ik dacht misschien is het leuk om je plakboek te showen?
Mag vanalles zijn!

Ik heb eigenlijk niet echt een plakboek :blush:
Ik had wel 2 jaar terug ofzo een stijlboek, maar dat bedoel je niet denk ik?

Toevallig, ik heb er net eentje gekocht :slightly_smiling_face: Als ik wat paginas af heb maak ik wel even wat fotos!

Dát is het woord wat ik zocht! Ik heb net allemaal spulletjes gekocht om een creatief notebook/stijlboek/dagboek/tekenboek te maken. Maar plakboek is precies het woord dat ik daarvoor zocht! Ik begin er waarschijnlijk morgen mee. Als ik wat pagina’s af heb zal ik eens kijken of ik wat foto’s kan plaatsen!

Jaaa leuk, daar ben ik ook net deze vakantie aan begonnen. Echt verslavend, als ik wat af heb zou ik wel wat foto’s kunnen maken :slightly_smiling_face:

Ik heb wel een plakboek vol met herinneringen zeg maar (: maar is beetje veel om te laten zien xD

Oooh nu weet ik wat je bedoelt :grinning:.
Ik heb ook zo’n soort plakboek/tekenboek/stijlboek. Ik vind het echt hartstikke leuk om dat te maken :grinning:. Ik heb dan laat maar zeggen een soort boek met allemaal quotes en tekeningen en ontwerpen van kleding want dat vond ik altijd heel leuk om te ontwerpen :grinning:. Ik post zeker foto’s als ik op me computer zit!
Ik ga dit topic echt followen :grinning:

Haha leuk, ben benieuwd naar foto’s. Heb er zelf ook laatst een gekocht maar weet niet zo goed hoe ik moet beginnen. Je mag gewoon alles posten hoor.

Ik heb er wel één, maar ik ben er nog hard aan bezig, nu is hij nog niet zo mooi ;s.

Kijk is wat rond op youtube daar hebben ze vaak erg leuke pagina’s
http://www.youtube.com/watch?v=s0HnoqNcof4&feature=related