Show je Kerstpakket!

Ik ben dol op kerstpakketten! Mijn moeder heeft twee werkgevers en ik werk bij één van diezelfde werkgevers, dus ik heb altijd drie kerstpakketten uit te pakken hehe :'D

Vrijdag kan ik ze ophalen, het ene kerstpakket van mama zat vol met italiaanse dingen zoals wijn en crackers en pasta en knoflookpers etc en een potje waarin je zelf kruiden kunt planten :grin:

Wel een grappig topic dit! :slightly_smiling_face:

Ik heb mijn kerstpakket weggeven, maar er zat in:

Groene thee
Koffie
Chocoladekoekjes met sinaasappel
Theemok
Uitgaanstasje
Pesto
Kaasplankje
Chocola in de vorm van een kerstman
Amandelkoekjes
Pindakaas
Hagelslag
2 kookboeken.

Zoiets.

Noooh, túrron! Zo’n kerstpakket wil ik ook! Of weer terug naar Spanje… :'D

hihi dan werk je bij de albertheijn/ahold zeker :slightly_smiling_face:?

Ik heb m ook nog niet gehad… Ook van de jumbo haha

Ik krijg hem morgen!

ik pak ze altijd uit, en dan geven we ze aan de voedselbank (:
ik hou alleen de kerstmutsen van 3fm, haha…

Oh ben benieuwd of wij uberhaubt nog wel een kerstpakket krijgen met al die bezuinigingen nu.

Bij mijn vriend op het werk gaat er rond dat ze misschien een iPad krijgen. Dat zou wel super chill zijn!

ik bij de hema een cadeaubon van 25 euro! weet nog niet wat ik ervan ga kopen haha…

Mijn ouders krijgen er altijd een, maar die geven ze weg aan een goed doel en dan gaat het naar de voedselbank enzo.

ik werk ook bij hema maar het is me eerste kerst daar dus weet het ook niet :wink:
heb me collega’s er ook niet over gehoord eerlijk gezegt

Ik kreeg een site, en dan mocht ik tot een bepaald bedrag een kerstpakket uitzoeken. :slightly_smiling_face: ik werk in een klein plaatselijk bedrijf dus dan is dat nog redelijk overzichtelijk.

ik krijg een chocoladefondue-set en nog wat typische kerstdingetjes erbij. :slightly_smiling_face:

Ik werk niet (ja oppassen, maar daar krijg je geen kerstpakket :’)) maar veel vrienden van me werken bij de jumbo en die mochten allemaal een pakket samenstellen van 40 euro. En dan gewoon alles uit de winkel he haha

Ik hoop mijn kerstpakket zaterdag te krijgen. Maar daar zal wel heel veel eten in zitten verwacht ik!

werkt ze bij kijkshop toevallig?

Van mn stage heb ik kadobonnen gekregen voor winkels in het dorp daar, en van mn werk heb ik een grote doos met rolletjes gekregen met een bus slagroom en een boek over onze provincie met recepten erin ;p

ik ben benieuwd wat er in mijn kerstpakket van de mac zit dit jaar.
vorig jaar een macdonalds tas en sjaal en een boel eten haha

Sure!..

http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/25341101.jpg

:’)

Dit ja.
Bon van 15 euro die ook kan gebruiken bij de drogist, dat is wel OK.

Mijn ouders krijgen er meestal 4 ofzo :’) echt fucking veel

en ik heb mn eerste, eigen gekregen gisteren:D Ik zal alles even op tafel zetten, en een foto maken :slightly_smiling_face: