Show je Kerstpakket!

Ik werk bij Ikea in Gent en heb ook een kerst/eindejaar cadeau gekregen!

In mijn action kerstpakket had ik:

• Fles water
  • Flesje douchegel
  • Sporttas
  • Chips
  • Kaas
  • Nootjes
  • Bessensap
  • Kaaskoekjes
  • Tomatensoep
  • Iets van olijven
  • Truffels
  • Chocolade nougat
  • Chocolade koekjes
  • Amaretto cake
  • En 2 bonnen van 25 euro voor te besteden bij action

En bij mijn kerstpakket van douglas had ik:

• Hilfinger parfum

• Calvin klein parfum

• David Beckham parfum

• Lacoste parfum

• Estee lauder parfum

• Kaylee minogeu parfum

• en nog 2 parfums waar ik de naam even niet van weet

• Sleutelhanger

• Nepnagels

• Setje met verschillende borsteltjes voor je op te maken

• Clinique creme

• Make- up

Dat is de mooiste variant op haar naam die ik ooit gezien heb.

mn vriend werkt bij de its en kreeg helemaal niks. :’). echt genaaid. het is niet verplicht, dat weet ik, maar het is toch een leuk bedankje voor je werknemers.

Ik ga bij de douglas werken.

maar dan krijg je dit jaar geen kerstpakket meer toch? haha

In België krijg je een 13de maand of eindejaarspremie. Dus nog eenmaal je maandelijks loon extra gestort terwijl je er niet voor gewerkt hebt. Ik vond het eerst ook wat raar dat wij dat niet kregen maar wij krijgen dus eigenlijk nog wel iets beter haha.

Ik kreeg van Thuiszorg Service Nederland een glazen stol.
Eentje die speciaal ontworpen was voor de TSN.
Het is leuk voor alle huismoeders die er werken, maar ik doe er niks mee.

En van Defensie kreeg ik een kaart waarmee je op internet vanalles uit kunt zoeken.
Ik ga denk ik voor de 3 Pathe bonnen!

Ik heb eigenlijk ook iets gekregen nu ik eraan denk! Ik kreeg een bon van 40 euro voor in de winkel waar ik werkte te gebruiken, en dan ook nog een kookboek. Vind ik best leuk, aangezien ik daar enkel in september gewerkt heb (:

Ik werk bij een pedicure dus ik heb 3 nagellakjes gekregen, een nagelvijl en schattige vaasjes waar je nepbloemetjes in kunt doen :slightly_smiling_face:

Ik heb niets gekregen, beetje tegenvaller…
En ja het is natuurlijk niet verplicht, maar ik werk in een restaurant en op de kerstdagen moeten wij ook gewoon werken dus een kleinigheidje zou ik eigenlijk wel op prijs stellen, ik heb toch een van mijn kerstdagen opgeofferd om daar te werken

Ik zag een nieuw topic waar naar deze werd verwezen en ik ben wel benieuwd dus een upje! Ik krijg mijne morgen!

Ik werk nét drie weekjes te kort bij Blokker om een kerstpakket te krijgen. Het is niet dat ik er wakker van lig, maar ik vind het wel jammer, aangezien ik van vrienden die bij Blokker werken hoor dat kerstpakketen echt altijd superleuk zijn haha. :’)

Ik krijg m zondaag, van de jumbo :upside_down_face:

Mijn vader krijgt dit ook inplaats van een kerstpakket :slightly_smiling_face: Maar hij werkt in Enschede :stuck_out_tongue:

Mijn vader krijgt beide. :’) Kerstpakket voor de kerst, 13e maand als oudjaarsuitkering. Werkt in Den Haag overigens als dat nog belangrijk is haha.

Ik ook… kreeg ik een groot doos mee van mijn leidinggevenden, kom ik thuis zat er alleen brood in haha.

Een cadeaukaart voor de supermarkt waar ik werk, joepie. Heb um maar aan mn moeder gegeven :’)

Ik had dit jaar een pakket met bodylotion, handcrème, douchegel, shampoo & conditioner, nagellak, nagellak remover, vaseline, en nog een doosje met chocolaatjes. Superfijn! (:

van de kranten leuk een pakket met De enige echte chocomelk, campina slagroom, touchscreen handschoenen die ook in wanten kunnen veranderen, van die pretzelstokjes, (neger)zoenen, en volgens mij nog iets, maar dat ben ik even vergeten