Show je kamer

Dan gaan we shoppen till we droppen (haha), party-em & dvds checken…

En maybe fotos maken voor hier?

is cool :wink: kan niet wachten tot het vakantie is:D

Errug leuke kamers! Die met die roze muur is echt af! Die deur van die eerste kamer van Shopstar, is ook errug orgineel! Zo die posters daar achter en dan de spiegel erbij, het is errug Niice!

De foto’s zijn een beetje onduidelijk want ik heb ze gemaakt toen het donker was.

http://img261.imageshack.us/img261/6086/imgp0124ow8.jpg

Dit is mijn bankjj! :grinning: Ik krijg er nog donkerode kussens bij.

http://img261.imageshack.us/img261/9369/imgp0123ve6.jpg

Mijn bureautje met boekenkasten!

Je ziet hier mijn bed niet, die is op mijn 2e verdieping. :wink: Op die foto met de bank zie je al de trap. Daarboven vind je al mijn kleren, make-up en bed!

Ziet er gezellig uit, gaaf zo’n 2de verdieping!
Fotoooooos?

hmm ik ga volgend jaar lekker in een studiowoning wonen lijkt me echt vet nog ff een en ander regelen maja

U wish. Hahaha aapie

Daar heb ik nog geen foto’s van! Ik moet binnenkort weer ff nieuwe foto’s maken. Maar dan moet ik het eerst opruimen. Het is bij mij altijd zo erg, overal liggen boeken, tijdschriften, schoenen, tassen, kleren, snoeppapiertjes, kaarsjes, schriften, tekeningen, flesjes. Je kan echt vanalles tegenkomen in mijn kamer!

I know;) ehv here I come:):slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Haha ik herken t! erg he… dan ruim je het op maar binne 3 dagen ligt het weer vol, ik neem me altijd voor als ik iets gebruikt heb weer terug te leggen in de kast or whatever… lukt me noooit
Ben benieuwd naar de fotos!

Stratum here I come → Ess here I come to sleep at your studiohome, hehehe!

Jaa, heb ik ook last van!
Wat dan weer onhandig is van 2 verdiepingen, is dat je alle kleding elke keer mee naar boven moet nemen. Dus dan ligt mijn halve kleidngkast, dat is nogal wat, op m’n trap. Misschien 4 x in het jaar heb ik zo’n opruimaanval en dan gooi ik al die kleren die er dan liggen omhoog, met de muziek keihard aan. Dat is dan wel een lekker gevoel!

Carnaval @stratumseind? sleeping @ Brendan chillin’ with moi

Yes thats a good idea babe . But not on Saturday, I’ll be working at the kidsparty in Ambiance right :slightly_smiling_face:

Heerlijk, had ik maar wat vaker zon opruim bui!

Whaha, hoe vaak heb jij hem dan?

1x in het jaar ofzo ?

echtttt? geloof er niks van volgens mij is je moeder veel te lief voor je:P

Mijn mama is ook heel lief… maar ze vroeg hoevaak IK een opruim bui had he… haha

Whaha als je moeder het doet! :wink:
1x is inderdaad niet genoeg om je kamer op orde te houden!

mijn moeder is zo lief dat ze me dwingt mijn kamer op te ruimen hahahaha