Show je kamer! geef je op :)

Voor een nieuwe rubriek op Girlscene, “Show je kamer”, zoek ik meiden met een supermooie, bijzondere slaapkamer.

Hoe kun je meedoen?
Plaats in dit topic een aantal foto’s van je kamer (minimaal twee, maximaal tien). Maak de foto’s niet te groot, als je ze hier niet op kunt krijgen, zet dan een link neer naar een uploadpagina ofzo.
Oja: als je hier een foto plaatst, geef je daarmee meteen aan dat -ie gebruikt mag worden op de site

Zet er ook bij wat de stijl van jouw kamer inhoudt, waar de mooiste items vandaan komen, waar je graag shopt voor je kamerspulletjes, de geschiedenis van je kamer, et cetera…

Misschien kom jij dan binnenkort met je kamer en link naar je profiel op de site te staan!

wat een leuk idee! (:

wat een cool idee!
ik doe mee!!
maar ik post straks nog wel even foto’s,
moet ze eerst maken :stuck_out_tongue:
dus zometeen komen fotoos!
EN IK BEN DE EERSTE !!!
xx (L)

Leeeuk!

Mijn kamer is alleen niet echt boeiend.

wat cool, maar ik heb geen supermooi of bijzonder slaapkamer.

Leuk : ) maar ik heb niet zo’n bijzondere kamer!

leuk idee!
hier zijn al wat topic over, waar leuke kamer in voor komen.

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/deg-picture-je-kamer-039-84587.0.html
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/maak-een-foto-van-je-slaapkamer-7688.0.html

god… het kan nog wel ff duuren
wat doet mn comp weer lang over uplooden =_=’

LOOPT IE NOG ES VAST OOK
HAAAT AAN COMPUTERS

naja weetje laat dan maar.

_>

Superleuk idee! Ik ga deze vakantie mijn kamer verfen en daarna ook opnieuw inrichten etc. maar dat duurt nog wel even. Als het klaar is stuur ik hier wel wat foto’s in.

ik krijg in de lente nieuwe kamer…heel mooi lichtblauw en wit enzo maak wel foto’sls het af is!

leuk! :grinning:
maar mijn kamer is veel te normaal om hier te posten :’) lees: te limegroen, te netjes en te prisonbreakerig xD
maar als ik toevallig een foto heb post ik hem wel…

Leuk! x

I know, maar ik kan niet zomaar foto’s daar vandaan plukken en op de site zetten (wellicht willen sommige meiden dat niet). En daarbij heb ik ook info & tekst nodig :slightly_smiling_face:

Echt een heel leuk idee!
Moet ik eerst ff m’n kamer opruimen, haha.

Ja, ik doe mee. Ik zet vanavond of anders morgen de foto’s erop, goed? Ik moet eerst nog even opruimen. xD

Oh leuk! Ik ga mijn kamer dan even opruimen en dan post ik denk ik wel wat foto’s : )

Ik ga mijn kamer eerdaags verbouwen dusss… als hij ooit af is post ik wel foto’s :stuck_out_tongue: maar dat zal nog wel een tijd duren voordat het af is!!

leuk. alleen mijn kamer is nog niet af en duurt ook nog wel even voor dat die echt klaar is maar wel leuk idee

Leuk! Ik ben mn kamer nu aan het verfen en nieuwe spullen kopen dus binnenkort post ik foto’s :slightly_smiling_face: