Show je eigen voor/na foto's van het afvallen!

Dit topic is bedoeld om elkaar te motiveren met je eigen voor/na foto’s van het afvallen! Ik zelf vind het altijd erg inspirerend en motiverend. Het is namelijk een stuk ‘echter’ dan de motivatieposts en voor/na-foto’s die je op tumblr en dergelijke ziet. Ik hoop dat we elkaar hier kunnen motiveren. Ook leuk om erbij te vertellen hoeveel je woog en weegt en hoe je het hebt gedaan, als je dat wilt natuurlijk. :slightly_smiling_face:

We kunnen elkaar hier laten zien, dat hard werken beloond wordt!

http://wekosh.com/wp-content/uploads/2013/07/quote-work-hard-be-patient-and-the-rest-will-follow.jpg

Ik zal beginnen met mijn eigen foto:

64kg . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57kg

De eerste foto is ongeveer 2 jaar geleden, de tweede foto is 2 weken geleden. Ik heb sinds foto 1 meerdere afvalpogingen gedaan en viel telkens wel iets af, maar het bleef er nooit echt af. Ik ben in maart dit jaar echt weer onieuw begonnen met gezond eten en ben ook begonnen met sporten. Nu zit er tussen foto 1 en foto 2 bijna 7 kg verschil en ik ben blij met het verschil :slightly_smiling_face:.

Woow 7 kilo en zo’n verschil?! Super goed!! Mijn motivatie is héél hoog nu haha!!

Ik vond je figuur al mooi maar dit staat je nog iets beter gezien je erg zelfverzekerd staat nu ook! Heel knap gedaan!

Jaa! Lijkt veel meer kilo’s :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

Baal er echt van dat ik geen ‘before’ foto’s heb gemaakt van voordat ik 10 kg ben afgevallen, anders zou ik ze hier wel neerzetten. Wacht, zal even zoeken (:

Jaa heeyy ik heb precies hetzelfde als jij! Ik woog ook 63 en nu 60 ofzo! Ben een beetje aangekomen :frowning_face: Maar ik ga weer eens beginnen met afvallen!! :grinning:

:bowing_man:
Ik hoop dat ik er hier ooit kan posten :a

Wauw, goed skippybal! En nu op gewicht blijven neem ik aan? Je hebt een superbody!

wow Little, super goed! Hoe heb je het gedaan?

Wow little wat een verschil zeg! Super knap gedaan

Wow je ziet er echt goed uit meid!

Soms kunnen een paar kilo’s echt al veel verschil maken ja.
Ik ben door “ziekte” 5 kg afgevallen en krijg van iedereen te horen: “Oh mijn god, zooo dun :s” (in de negatieve zin dan)

Niks van aantrekken!

Wow, wat goed meiden! Jullie staan allebei heel erg verzekerd op de foto erna, valt mij op:) !

Ik wil 3 kilo kwijt, ik ga hopelijk volhouden met hardlopen :cold_sweat:

Hoe hebben jullie het gedaan?

Ik ben ook bezig met afvallen, ben nu 6 kg kwijt en hopelijk worden het er meer! Dan plaats ik ook mijn voor en na foto!

Wauw Little je ziet er goed uit zeg!

Wauw wat knap van jullie! Dit is inderdaad heel motiverend! Ik ben ook bezig met gezond eten en meer beweging. Eigenlijk is het heel makkelijk. De hele ongezonde dingen laten staan en gewoon wat vaker sporten. And that’s it! Hoe moeilijk kan het nou eigenlijk zijn… En je wordt er ook nog gezonder en ouder door. Dus gaaaaan met die banaan allemaal!

.

wow! @ oxfordcomma