Show je creatieve kamer!

Hoi !
Plaats hier foto´s van creatieve dingen in je kamer of de plek waar je je ´knutselspullen´ opruimd !
x.

Ik zal later wel even een foto maken, mijn bureau is een dikke zooi :'3 (lees: kop noodles, thee etc)

Mijn kamer wordt momenteel gepimpt x]
dus, ehh ja…

beschouw dit maar als een Upp

Mijn kamer is op het moment een enorme bende (overal papiersnippers omdat ik
tijdschriften aant verknippen ben voor plaatjes om mn agenda te pimpen) en hij
wordt opnieuw geschilderd en gepimpt en alles. Maar als dat klaar is zal ik zeker
een foto uploaden!

Mijn kamer is nog steeds niet af, mijn half afgeschuurde kast staat nog steeds buiten x)

ik heb myn kamer wat uhms- opgevrolijkt. ^^
ik kan alleen geen foto’s maken! stomme camera. ;o
maar eh, wat tips om je kamer op te leuken;

• Gebruikk 1 of 2 kleuren in je kamer en verf bijvoorbeeld je kast/boekenplanken/bureau/stoel enz. in die kleur(en). zo ziet je kamer er gelijk al heel anders uit. ;d
  • Koop sierplakband, en plak die bijv. om je raam ofzo heen. Heb ik net ook gedaan, en het resultaat is heel leuk geworden. (:
  • Vervang je spullen, koop bijvoorbeeld een leuke lamp en verzin daar iets omheen, gewoon een beetje creatief zijn, ;p ik heb een lamp in de vorm van een bloem gekocht -daar zat een groen snoer aan en die heb ik in kronkels opgehangen en daar zelfgeknipte blaadjes aangeplakt. alleen was ik niet zo creatief het idee komt gewoon uit de ikea. x)

dit is een leukkkkkk topic
ik heb toevallig net vandaag mijn kamer veranderd & er hangen heel wat van die dingetjes in
zo meteen even foto’s maken maar eerst moet ik iets uitprinten xD

http://static4.bareka.com/photos/medium/25631231.jpg

Als de foto niet groot genoeg is ; klik hier
De nummertjes staan wel niet op volgorde (lang verhaal) maar je snapt het zo ook wel…

1. Dat is een blikken doos waar koekjes inzaten ofzo iets, die heb ik tegen mijn muur gehangen het is eigenlijk gwoon een ‘vak’ in mijn muur waar ik dingen kan op/inzetten.

2. Dichterbij van wat er in staat :stuck_out_tongue:

3. Ernaast hangt de deksel en het fijne daarvan is dat het ook nog eens magnetisch is dus kan ik er vanalles ophangen
    De schroef waarmee ik ze in de muur heb geboord (er waren toevallig daar al gaten) steekt uit dus daar heb ik armbanden aan gehangen.

4. Ik heb een hoogslaper dus mijn kleine kamer lijkt zo nog kleiner soms. Ik heb aan de muur van mijn bed een strandmat gehangen waar ik foto’s, tekstjes,… kan op prikken. Omdat hij tot aan het plafond komt lijkt mijn kamer zo dus groter :slightly_smiling_face:

5. Onder de blikken doos & het deksel heb ik een placemat tegen de muur gehangen (XD) waar je foto’s kan instoppen. Er steken alleen nog geen foto’s van mij in (dus die van de winkel zelf steken er nog in XD)

6. Die rode kast heb ik zelf gemaakt, met appeldozen aan elkaar te maken en ze erna te verven.

7. Twee vinylplaten boven mijn deur gehangen (niet echt origineel ofzo maar ik ga er nog iets anders mee doen, weet alleen nog niet wat en dat plekje boven mijn deur was zo leeg…)

8. In mijn la heb ik allerlei spulletjes in Ben&Jerry’s dozen gezet :stuck_out_tongue: handig

9. Dit was vroeger een kaarsenhouder waaraan zo teelichtjes hingen maar ik omdat die kapot waren gevallen gebruik ik het nu als juwelenrekje…

10. In een klerenwinkel lagen catalogussen van bepaalde merken, en omdat we er iets hadden gekocht mocht ik die dus gratis meenemen. meer dan 200 pagina’s met ongelofelijk nice foto’s !
    Aan mijn muur gehangen dus :stuck_out_tongue: je kan er vanalles mee doen… boeken mee kaften, plastificeren en als onderzetter gebruiken, inkaderen, binnenkant van dozen mee beplakken,…

11. Mijn rieten kastje was kapot en het was erg lelijk (dat kastje is nog vanuit de oertijd) dus heb ik er een sjaaltje rond gedaan xD das zo leuk, het maakt het kleurrijk, als je sjaaltjes ophang, én handig want zo moet je geen sjaaltjesschuif hebben ofzo XD

je foto doet het niet

nu normaal gezien wel :slightly_smiling_face:

wauw, je kamer ziet er echt vetleuk uit!
en jouw ideeën zijn ook heel erg leuk!
vooral die rode kast.

iloveit!

Up !!x

uppppx

.ik heb een muur van mijn kamer zelf geverfd (niet zoheel goed gelukt :angel:)
maar ik heb hem donkergrijs met een gouden bloem erop
.en we kwamen bij familie toen stond daar een blauwe lelijke oude kist die een hele tijd op mijn neefs kamer had gestaan (hij vond hem niet meer leuk)
toen had ik hem meegenomen en ook grijs geverfd en witte bloemen erop gemaakt
.ik heb ook van een sigarendoosje een juwelendoosje gemaakt, beplakt met stofjes en aan de binnenkant een spiegel geplakt en een zachte stof met watten eronder x]
.ik heb ook en kast beplakt met van die stickers die je in de winkel kan kopen

heb helaas geen foto’s!! :wink:

upp .
(wil inspiratie)

mn kamer is bullshit…
behang is ook bullshit man is nog van vroeger.
blauw / geel + tweety xD

k zal van de week ook es proberen wat foto’s te maken.

Mijn kamer hing eerst vol posters, maar ik vond het saai worden dus had ik alle posters eraf gehaald, een foto uitvergroot uitgeprint en als poster opgehangen ( 4 bij 3 a4tjes ) van een soort zacht isolatietegel materiaal als prikbord vol met modeplaatjes, zinnetjes, foto’s, handtekeningen van celebs, krantenknipsels etc.
is best een eyecatcher. Beschouw dit maar als upje, want het is niet zo creatief.

Haha pakweg 1,5 maand later:

http://i6.photobucket.com/albums/y240/EsmeeV/tehdeskofesmee.jpg

Het bureau.
De rest van mn kamer is een dikke rotzooi nog :'3

Wat is er te zien:
1: laptop+wacom
2: Mijn whiteboard vol met polaroids, leuke random inspirerende dingetjes en hier en daar een tekeningetje.
3: Oude tekening die ik maar eens heb ingelijst. Looking good.
4: Heel nieuw: mijn Gorillaz vinyl figures!!! Rib uit me lijf, maar ik moest ze hebben. Ik moet nog zweefplanken kopen om ze op neer te zetten.
5: Rotzooi. Voornamelijk tijdschriften en dergelijke.

Mijn zithoek komt nog.