Show Je Amazon Aankopen!

Ja,

Voor de mensen die niet weten wat het is, amazon is een site net zoals ebay & ioffer waar verschillende verkopers dingen kunnen verkopen, het komt meestal uit china en is dus meestal nep. Amazon is best bekend in Amerika!

Good Luck!

Ik vind Amazon niet echt vergelijkbaar met Ebay en iOffer…

En je hebt er meer echte dingen dan nep hoor. Het is een normale webshop, waar er soms ook particulieren verkopen.

Ik bestel trouwens altijd op de Duitse Amazon (www.amazon.de), omdat dat:

• sneller is
  • minder of vaak zelfs geen verzendkosten
  • geen risico op extra taxen bij douane
  • en de Duitse Amazon is ook best goedkoop

Maar bijv. hoesjes zijn daar ook maar 1 dollar.

Nog nooit van gehoord maar het is wel goedkoop .

Ik vind amazon dan meer te vergelijken met bol.com

Hey meiden.

Voor degene die wat heeft besteld ooit via Amazon… Ik heb een vraagje. Zelf heb ik een aantal dingen besteld. Ik heb mijn creditcard opgegeven om te betalen maar een maand later is er nog steeds niks afgeschreven. Meestal krijg ik een berichtje van Rabobank ofzo dat er rond (…dag…) een bedrag wordt afgeschreven en dat is meestal het einde van de maand. Ik heb nu nog steeds geen berichtje :confused:

Hoe ging het bij jullie? Hoe betaalden jullie/wanneer werd het afgeschreven etc? Ik stress dat het geld niet wordt afgeschreven (raar) en dat er van alles mis gaat. Want ik wil wel vaker bestellen :l

Anybody?

^ Iemand die ik ken die ook met haar creditcard via Amazon heeft besteld, kreeg kort na haar bestelling een mail met de vraag of ze kon bevestigen dat haar creditcard daadwerkelijk op haar naam stond, i.v.b.m scams. Ze moest een kopie faxen ofzo? Er stond ook bij dat zodra ze dat gedaan had, die producten meteen verzonden zouden worden, ‘dispatched’ dus.

Bij mij zijn die producten al aangekomen maar er is niks afgeschreven alsof het een gift was ofzo… maar ik wil weten wanneer/hoe ik moet betalen D:

Idd

Oke, da’s wel heel vreemd… er is vast wel een klantenservice waar je het aan kan vragen, lijkt me?

Wij hebben er enkele dagen geleden 2tshirten voor mijn broer bestelt, enige nadeel; de verzendkosten! Verder wel goedkoper en leuke dingen die je er kan kopen :slightly_smiling_face:

ik zag op instagram een iphone hoesje dat ze blijkbaar verkochten op amazon.com
het was zooooooooo mooi maar ik kon ‘m echt niet vinden :’(

het was zo’m volkswagen busje. een t2 :frowning_face:

http://www.ark.co.uk/prodimg/Ark_Charcoal_Geek_Sweater4_1_408.jpg

Deze trui net besteld! Super leuk!

Oké een redelijk oud topic maar goed, ik ging net voor een telefoon kijken en er stond per item $0 en per shipment $49.99 maar is het dan dus als ik die telefoon koop nog 50 dollar verzendkosten? want het stond bij shipping en zo en ik begreep het niet helemaal