Show hier je Schoenenreus aankopen!

Hoi!

Aangezien er van elke winkel nu wel een topic bestaat lijkt het me handig om er ook eentje van de Schoenereus te maken. Ik denk niet dat dit een echt succes wordt aangezien niet iedereen leuke schoenen bij de Schoenenreus koopt. Mijn laatste aankoop waren zwarte hakken. Echt heel hoog! Ze waren voor het kerstidiner en ze waren echt heel mooi. Nu jullie? Sorry als dit niet in het goeie topic staat. Ik ben hier maar net nieuw en ik moet alles nog een beetje uitvinden :wink:

Liefs,

Dit is hem!

http://www.schoenenreus.nl/media/catalog/product/cache/1/image/400x400/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/2/122812002.jpg

ik vind schoenenreus echt verschrikkelijk! Ik slaag dan nog sneller bij Bristol!

Je bent 10 jaar en draagt zulke hakken?

Haha, wow, ik ben 21 en kan daar stiekem nog niet eens op lopen! :stuck_out_tongue:

Ik ben 13 en kan nog niet eens op normale laarzen lopen…

Wat is er nu mis met Schoenenreus? Ik kan er ook niet op lopen hoor! Het was alleen maar voor een avond. We hadden dat afgesproken. Ik had echt pijn die nacht! Dat lag niet aan de schoenen!

Echt niemand die een beetje positief is over de Schoenenreus?

Eigenlijk vind ik dit een overbodig topic.

1. Er is al een algemeen aankopen topic.
  2. De schoenenreus is denk ik niet een winkel waar de meeste hier schoenen kopen.

+ de schoenenreus is failliet

Lol serieus ? :’’)

Watte?

Ja haha,

Alleen ze praten over een doorstart? Mmh. ik heb er nog nooit iets gekocht

Schoenenreus, één van de grootste schoenenketens in Nederland, is failliet. Twee weken geleden werd al bekend dat de keten in financiële problemen zit.
De curator voert op dit moment de laatste gesprekken over een mogelijke doorstart. Hij denkt daar vanmiddag meer over te kunnen melden.
Volgens de curator liep de omzet van Schoenenreus terug door de eurocrisis, het lage consumentenvertrouwen en de concurrentie van webwinkels.
Schoenenreus heeft ruim 200 filialen en zo’n 1500 werknemers in Nederland en België.

Hahaha! Het is echt waar! Oké, slotje.

Ja, oké. Die schoenen zaten heerlijk! Verder echt nog nooit iets gekocht. Ze kostte $30 maar het was echt de moeite waard!

Oke ik snap dat wel. Ze vragen meestal hoge prijzen voor schoenen die in de van Haren ook te koop zijn maar dan mooier.

Maar ik kom er ook nooit terwijl er een filiaal bij mij om de hoek zit.

Ja inderdaad!
Haha, bij ons was hij al dicht gegaan. Maar als ik daar kwam werd ik al misselijk van die geur daar en het tapijt was muf. Het zag er gewoon niet uit maar dat is mijn mening haha

Ik weet het, onvriendelijk personeel… Echt hé, ik paste schoenen en toen werd ze heel erg kwaad. Op het bordje stond dat het gewoon mocht!