Show hier je schoenenkast

Omdat de ene wat meer schoenen heeft dan de ander en de ander er ook eer ruimte voor heeft vroeg ik me af hoe iedereen hier z’n schoenen opbergt.

Ben zelf van plan binnenkort een plank op te hangen boven m’n kleding rek en daar nog wat op te zetten.

Ik slinger mijn schoenen door het hele huis :’)

Ik zal eens snel wat foto’s maken, in ons huis is het vooral opberg ruimte over mooi neerzetten 8D

Bij mij liggen ze heel mooi in een la onder mijn bed.

Bij mij liggen ze in een doos gegooid + doorheen m’n hele kamer :’) Ik ben hier gewoon om te kwijlen op anderen hun schoenencollecties!

Eens kijken

Mijn schoenen die ik vaak aandoe

Onderin de kast staan schoenen die ik af en toe draag, vooral sneakers en enkel laarsjes. Ongeveer de helft is mijn schoenen de rest is van mijn moeder/zus. En bij de ruimte naast de kast staan nog laarzen en sneakers.

Verder heb ik staan de schoenen die ik nu niet draag op de zolder in dozen.
Zodra ik op mezelf ga wonen, inloopkast met allemaal planken voor mijn schoenen

oh leuk! post ik straks :grinning:

Hihi leuk! Ik post morgen een foto :upside_down_face:

wij hebben een schoenen kast, en dan het onderste gedeelte is van mij, iedereen zn schoenen staan netjes op n plank, en ik schop ze altijd onderin…

Upjeeee mijn foto volgt zo :slightly_smiling_face:

Oeeeh leuk topic! :grinning: Ik heb jammer genoeg niet zoveel schoenen (wel pantoffels hehehe) en de schoenen die ik heb liggen echt overal een beetje :’) Dit is wel een leuk topic om naar te kijken … :upside_down_face: Let me see them shoezz :stuck_out_tongue:

Mag ik even de zeur uithangen en zeggen dat dit topic al bestaat? Hehe.

^linkje? :grinning: heheh kinda bored

http://forum.girlscene.nl/forum/fashion/show-je-schoenenkast-92003.0.html

heerlijk om een topic verpest te zien worden :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man: :bowing_man:

Hoezo verpest? :’)
Ik kon hem niet vinden, ik zocht inspiratie naar schoenenkasten of manieren om schoenen op te bergen, niet mensen die al hun schoenen willen laten zien.

slotje.