Shoulder off (of weet ik veel) sweater

Weet iemand waar je zoiets vind?

http://ep.yimg.com/ca/I/irissinger_2117_679083898

Audrina Patridge heeft heel vaak zoiets aan.
Heb al gezien bij H&M en Zara maar niets gevonden.
Ik zoek een met lange mouwen en natuurlijk niet zo een die over mn gat komt maar van lengte zoals een gewone basic tshirt is :slightly_smiling_face:
Hebben jullie zo’n sweater? Show ook foto’s als je wil ^^

Ik heb wel grote shirts die ik zo kan laten vallen, maar dat doe ik eigenlijk nooit… Vind zo’n bh bandje er dan stom uitzien…

Ja maar ik ga er wel een topje onder dragen hoor xd
een bloot bh bandje vind ik zo … ongemakkelijk.
dan kan iedereen zo zien wat je aanhebt >.<

Je kan ook bij een (oud) shirt de kraag wegknippen :slightly_smiling_face:

ja mr dan is het nie echt ordelijk xp

Mijn vriendin heeft gewoon XXXXL t-shirts gekocht ( XL is ook goed :stuck_out_tongue: )
en dan laat ze de opening dus aan 1 shouder bloot ;/
Weet niet of helpt x

als je handig bent, de hals inderdaad uit een (oud) tshirt knippen. Kun je hem net zo wijd maken als je wilt.en er zijn zelfs shirt die zo worden verkocht, niemand zal er op letten hoor. Maar het is maar net waar je je prettig bij voelt.

zoiets heeft de h&m toch wel? ;p
of de primark…

Ik heb er een van de H&M, maar ik gebruik 'm als pyama of danskleding ahahah

Ik hou dit topic even in de gaten, zo 1 wil ik namelijk ook nog maar kan ze ook nergens vinden :frowning_face:

nou, bij de H&M divided hadden ze zo’n grote grijze sweater die je off shoulder kon dragen… maar volgens mij hebben ze hem niet meer in stock. upje

Ja ik heb er ook 1 van de H&M, maar gewoon XXL shirts, die kun je ook gewoon over je schouder dragen aan 1 kant : )

oh handig topic, zoiets zoek ik ook al.

Het ‘ik zoek’-topic.
Dit hebben ze btw wel bij de H&M, Primark, ONLY of een andere winkel. of je kunt gewoon een oversized shirt kopen. Of idd een oud t-shirt wijder knippen.

Ik heb deze … maar die is wel langer dan 't shirtje wat Audrina aan heeft, dus wrs niet wat je bedoeld, haha.
Maar hij’s wel offshoulder, of nja, zo draag ik 'm.

http://i35.tinypic.com/2nulqo8.jpg

Dan knip je toch dat wat te lang is eraf? En dan onder netjes afwerken :3

Zoiets wil ik ook ! heb ook al zoiets, maar dat komt gewoon omdat het van die oversized shirtjes zijn, met van dat elastiek, kan ik gewoon zo uitrekken, en over me schouder laten vallen, maar ik wil er één die er voor is gemaakt ! :grinning:

-

van waar komt die?
h&m ofzo?
ja langs onder kan mijn mama ofzo wel afknippen en dan terug naaien of mijn bomma xd

Ja dat is overduidelijk een H&M shirt.