Shotten op feestjes

Hi, ik en een vriendin geven binnenkort een feest. Er komen zo’n 60 man. Onze vraag is, hoe doen jullie dat met shotten? Shotglaasjes hebben we niet veel en gaan makkelijk stuk. We kunnen plastic proberen? Hoe doen jullie dat? :’) Bij het stappen krijg ik meestal gewoon van die wegwerp shotglaasjes, maar die zijn alleen bij groothandels te koop en de verzendkosten zijn vaak belachelijk duur.

Hoeveel drank wil je inslaan als je ook sterke drank gaat kopen?

Zelf drank laten meenemen.

Kan je nergens gewoon kleine plastic bekertjes krijgen? Eventueel van die medicijnbekers?
http://www.medifix.nl/p/medicijnbekers/146/1192-1218-1220:265/

zoiets dus…

@Incognito
Haha ach het zou kunnen. Een groot aantal zullen toch niet weten hoe ze moeten mixen en zullen alles bij elkaar gooien.

@icexcold
nog geen idee, maar omdat er aardig wat mensen komen lijkt me veel

Dan koop je toch geen sterke drank :"D? Bier en wijn inslaan. De rest moeten ze zelf meenemen.

Iig, dat was altijd op onze feestjes. Anders ben je óntzettend veel geld kwijt.

jaa, maar daar zijn de verzendkosten ook weer 12,50 :’)

mixdranken halen we waarschijnlijk van el picu! en mensen nemen ook mee, maar we willen wel iets meer dan bier, we halen geen wijn! scheelt ook weer

Het gaat niet om de dranksoorten, maar de glaasjes zegmaar :’)

Gewoon in grote beker joh, wat boeien de glaasjes nou haha

tequila :")

Ik denk dat je die glaasjes in grote hoeveelheden bij de Makro kan halen, maar daar heb je niets aan als je geen pasje hebt om die winkel binnen te komen

Oh haha :"D Ja, dat weet ik niet haha

bodyshot haha

maar ik zou het gewoon in normale plastic bekers doen.

wij hebben wegwerp shot bekertjes thuis.
Ik weet niet meer precies waar je ze kan kopen, maar ik had er 20 voor een euro ofzo…

Bodyshot toch? haha

Bodyshot toch? haha

Edit: oh lol is al drie keer gezegd

Een groot bekertje minder vol doen? Doe niet zo moeilijk man.

Ze zijn (of waren) ook te koop bij de action zelfs een tijd terug, en bij van die euro winkeltjes zie ik ze ook regelmatig.

Hebben ze die niet bij de makro of sligro ofzo?

Je kan vast wel van iemand een pasje lenen, hebben meer mensen dan je denkt.

En anders medicijnbekertjes, kan je misschien ook wel ergens halen