Halloooootjes!
[size=8pt]Misschien ook aparte shotjes, die je niet vaak tegenkomt.. .[size=12pt]Thanx.
Halloooootjes!
[size=8pt]Misschien ook aparte shotjes, die je niet vaak tegenkomt.. .[size=12pt]Thanx.
Ik vind Dropshot wel lekker, maar daar moet je net van houden.
En waarom niet gewoon een flesje wijn/Hugo ofzo? Of gewoon een sapje? :’) Moet het per se alcohol zijn?
Oh ze bedoelt shotjes met alcohol…
Ik zat serieus even te denken aan van die energy gras shotjes enzo
Ik las ‘Natuurlijk’ als ‘Natuurlijke’ namelijk
Zoals hier boven al is gezegd… Waarom geen flesje wijn?
Ik zou inderdaad gewoon lekker een fles hugo ofzo meenemen. Shotjes drink je meestal puur om dronken te worden en dat lijkt me niet de bedoeling als jullie een dagje weg gaan?
Ik wilde al een gras-shotje zeggen ghehe… Maar bij mij gaat een tequilla er altijd wel in. Of jenever
Beerenburg
Nee serieus, dat is toch best onpraktisch? Moet je allemaal verschillende flessen mee enzo.
Van tia maria lig ik trouwens meteen onder de tafel
Wil wel echt graag shotjes meenemen, andere zit je ook met zo’n grote fles
shotjes koop je niet in shot formaat he? Je koopt een fles en verdeelt dat over shot glaasjes
(nu vraag ik me wel af hoe oud je bent?)
nee hoor je hebt ook kleine flesjes, misschien noem je dat iets anders maar het komt op hetzelfde neer
Volgens mij heb je die kleine formaten alleen in dingen als flugel en boswandeling toch?
In duitsland verkopen ze kleine flesjes vodka aan de kassa
Ik neem aan dat de TS heel erg jong is, gezien ze helemaal enthousiast is over vriendinnen verassen met shotjes. Wat ik een erg rare verassing vind voor een dagje weg. Drank neem je mee naar een feestje of gewoon als jullie gezellig samen bij iemand afspreken.
^
Mee eens.
Als ik op mijn 18e shotjes mee had genomen voor vrienden hadden ze waarschijnlijk gevraagd waarom ik in godsnaam niet gewoon een fles had gekocht.
Dus hoe was je van plan het sowieso mee te krijgen TS?
Sowieso, shotjes voor een dagje weg. :’) En met zo’n miniflesje aankomen ziet er ook niet uit.
Een flesje wijn kun je toch gewoon fatsoenlijk meenemen? Neem een Eastpak mee en bam, je kunt er wel 5 meenemen als je wilt.
heh, volgens mij bestaat dat ook alleen voor flugel enzo dat het al in een klein flesje zit? gezien de meeste shotjes gewoon hetzelfde is als een grote slok sterke drank uit de fles drinken op zich?
(maar idk ts, je komt niet echt over als boven de 18 dus eh ja)
Duitse supermarkten hebben inderdaad veel kleine flesjes bij de kassa staan